EmmaHansson

Alla inlägg under januari 2011

Av Emma Hansson - 22 januari 2011 18:34

Asså jag blir så JÄVLA förbannad och sårad. Min bästa kompis blir mobbad nästan varje dag i skolan, om det inte är varje dag. Hon blir mobbad för sitt smink och finnar m.m Asså vad fan har alla andra för problem hur hon ser ut? Hon får se ut hur fan hon vill. Dem kan tänka på sig själva för helvete!  Jag vill bara slå ner alla och mensa på dem som är taskiga mot henne. Jaaaa jag blir så förbannad. Hon är min bästa kompis och när hon är ledsen blir jag det också.

I går gick hon förbi nga killar i skolan och dem skrek efter henne och en kompis ""Lite mycket smink tjejer". Och dem hade skrikit tillbaka "hållkäften". Min kompis blir behandlad såhär nästan varje dag av alla idioter på skolan. Hon blir fan ledsen. När hon inte har smink så klagar dem på att hon har finnar. VAD FAAAN! asså. Varför bryr dem sig. Dem har väll också finnar. eller så ska jag ta några typ finnar från deras rövar och sätta i deras ansikte så hela världen får se de. Rövfinnar i ansiktet, mysigt. Men aa, dem har säkert finnar i röven.

De klagar också på hur stora bröst man har, hur fet man är eller hur smal man är. Asså vad FAN, jag blir så jävla förbannad.

Jag vill komma till denn skolan och skälla ut alla som sagt massa saker till min kompis. Jag ska fan komma med asasmycket smink och om de säger ngt så ska jag fan trycka upp dem mot väggen och ta tag i deras kulor och ta en sax och klippa av dem, och sedan mangla dem i en mangel och sedan be dem äta upp dem eller ngt. Jaaa. ursäkta men jag blir förbannad. Hur fan skulle ni känna er om ni blev behandlad som min kompis varje dag. Inte så kul va? Näää juste. Idioter säger jag bara. Kan inte min kompis få leva ett normalt liv utan att bli mobbad varje jävla dag? VA+ vad vill alla egentligen? Naee, jag måste åka till min kompis och vara där en dag i skolan och se om dem gör ngt. Jag skiter i om jag tar ledigt. Jag vill att hon ska må bra. Jag är feg och så och vågar inte trycka upp folk mot väggen. jag typ börjar skaka och får inte fram ett ord, men om dem säger ngt så då jävlar ska jag trycka upp dem mot väggen och skälla ut dem. och dem ska be min kompis om ursäkt.!!!!!!


Nu måste jag ta en gosidbit eller ngt för att lugna ner mig.

Av Emma Hansson - 22 januari 2011 17:07

Lite bilder från idag!



  Denna bilden tog Mimmi. Och hon har redigerat den.

Detta är Jessikas bild. Hon är nybörjare i photoshop, och var duktig för att vara nybörjare. Stolt över dig Jessika! :D

     

Dem här två på Jessika har jag tagit.

          

Av Emma Hansson - 22 januari 2011 15:36

Blandade bilder från mimmis och min kamera. Vet ej vem som tagit vad?. Men gör nog inget.


                                                                                                                 

Av Emma Hansson - 22 januari 2011 15:25

Jahopp, ni sitter jag ensam hemma med min hund. tjejerna har åkt hem. Nu har jag ett leende på läpparna. Blev en mycket trevlig kväll/natt/morgon.


Igår kom alla vid 5-tiden typ. spelade eye toy, sedan gjorde vi en egen pizza. Blev mycket gott. Till efterrätt bjöd jag på min chokladpaj. Den blev lite smulig, men asgott var det. Mimmi bjöd på någon slags jordgubbsmuffins. jättegod den med.

efter det så satt vi och snackade lite, och sedan gick vi ut och tände tomtebloss.

Efter det satte vi oss i källaren och kollade på mirrors 2. Den var inte lika bra som ettan. Sedan blev alla trötta och Malin åkte hem. Efter det så satte vi på filmen supehjältarna. Kollade på den i ca 15 min, sedan tvättade vi bort allt smink och kröp ner i sängarna. Jag och Angelica sov i den uppblåsbara madrassen. Hehe mycket mysigt.

Vid nio vaknade Angelica och började leka med mobilen. Alla låg halvt vakna. Vid tio åkte Angelicka och Sarah, hem, för det skulle iväg. Jag, Jessika och Mimmi kunde inte somna om så vi åt frukost, och sedan fotade vi våra berätta bilder till fotot i skolan. Blev nöjda. Sedan satte vi oss ned och snackade lite. Vid halv tre gick vi ut och fotade i ca 15 min, sedan skulle de hem.


Nu sitter jag här då och är helt slut. Fyller år om 2 dagar. Jaaa.

Hehe, vilderna kommer i inlägget över.

Av Emma Hansson - 20 januari 2011 19:58

God kväll.

Skola idag som vanligt. Sista lektionen med vår svenskalärare. Så jävla skönt. haha. Och hon bjöd på godis. Shiit, asså. Aja. Vi fick 2 ½ timmes tast. Inte kul. Så vi gick till Maxi. Och där mötte hjag min barndomskompis, eller heter det så? Aja, Emma heter hon, eller "lill Emma", hehe. Och hennes mamma också. Det var skitlänge sedan jag träffade dem.


Jag har bakat en chokladpaj idag också, det luktar asgott i hela huset nu, eller kanske inte på toan, då. Hhaha där luktar det nte choklad, där luktar det säkert något annat brunt   . Nää hahah.

Nu ska jag duscha.


I morgon blir det skola och sedan kommer tjejerna hit för att festa till att lite. Kommer bli suuupeerrr.


Pööss

Av Emma Hansson - 19 januari 2011 20:13

Schallåååå!

Idag var det skola då. Första lektionen var det samhällskunskap som vanligt, eller nästa vecka kommer vi få ett annat schema. Iaf så aa, har inte så mycket att berätta. Vi fick sluta vid tjugo över två idag ist för tio över fyra. Asskönt.

Juste nu har jag inga armband kvar. Asså jag har haft några plastarmband på högra armen i 4 och ett halvt år, och ALDRIG tagit bort dem, men nu är dem borta! Jag känner mig naken!   

Började med tio st på armen och slutade med noll. Not fun, not fun.

Ska ta kort på dem och göra en film om dem. ahhahah.


Joo, jag håller på att fixa en ny hemsida. Zoomin ska ju läggas ner, så jag gör det på en annan sida ist. När den är klar så får ni se.


Nu ska jag upp och fika, sedan krypa ner i sängen och nanna.

Pööööössssss! ♥

Av Emma Hansson - 18 januari 2011 20:49

Här kommer lite bilder på en jordglob. Vad tycker ni?  


      

Av Emma Hansson - 18 januari 2011 20:39

Lite blandade bilder.




 

Jag och Anna i slutet av nian. Saknar dig Anna♥     


Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards