EmmaHansson

Alla inlägg under januari 2011

Av Emma Hansson - 14 januari 2011 15:06

Idag är det FREEEDAG! Så jävla skönt.

Vi hade bara 2 lektioner idag. Eller räknas LOST som en lektion? Hmmm. Äh, vi säger två haha.

Först hade vi estetisk verksamhet, och sedan datorkunskap. Vid 11:15 eller något gick vi och år och sedan blev det lots vid 11:45. lotsen var i ca 5 min haha. Så slutade vid tio i tolv idag. Assköönt. För vi hade ingen matte idag heller. Matteläraren är sjuk.

Nu har jag slått in paket till min kära bror. Han fyller ju 20 i morgon. Och sedan har jag borstat tänderna på min hund. hehe, han behövde de. Luktade skit och så har vi inte gjort de på nga år, haha. Men han verkade gilla det lite.

Snart ska jag dammsuga mitt rum och i kväll ska jag bada min hund och sedan sätta mig vid TV:n eller något är äta lite gooodisss. Hahah. "Hej jag heter Emma och jag är godisgriiiiis".


Hör nog av min senare.


En liten bild på girlsen. Ni är bäst. ♥

  

Av Emma Hansson - 13 januari 2011 13:43

I gårkväll fick jag jätteont i huvudet bara sådär. Vet ej varför?

Idag var jag ganska trött när jag vaknade. Började skolan med samhällskunskap i en och en halv timme, efter det blev det svenska i en och en halv timme också. Och alla fick typ skäll hela tiden. Inte kul. Men ska bara ha henne i ca en vecka till. Jaa, haha. Efter att vi slutat svenskan så skulle vi ha en och en halv timmes håltimme och sedan matte, men vår mattelärare var typ sjuk så det blev ingen matte. och min buss gick precis när vi slutade så fick vänta på bussen en timme. Gick och åt med girlsen istället. Sedan satte jag mig på bussen och nu sitter jag här och tar det lugnt.

I morgon är det fredag, såå jävla skönt. Hoppas vår mattelärare är sjuk då också, haha.

 

Slutar med en bild på Dandy från sommaren 2010

  

Av Emma Hansson - 12 januari 2011 17:14


I natt var det segt att somna. Jag la mig vid halv elva ungefär och kollade på en film. Sedan blev klockan halv tolv, och då tänkte jag " nää, jag måste försöka sova nu, ska ju upp vid sex". Jag vred och vände på mig, klockan blev bara mer och mer, och jag bler inte tröttare. Så jag tog en bok och började läsa, men nej då, inget mer trött. Tillslut blev klockan två. Jag fick panik och gick runt lite i rummet, hahah, jag trodde jag skulle bli tröttre, men det blev jag inte.

Efter de så la jag mig i sängen igen, för det blev så kallt. Och i min säng är det så varmt och skönt.

Jag tror jag somnade vid tre inatt. Vid klockan tio över sex ringde klockan och jag steg upp utan att vara astrött. Jag var nästan pigg, haha.

 

I skolan mötte jag alla friendsss. Saknat dem. Och Ebba kom hem i natt och kom till skolan. Hon var som en liten pepparkaka, skojar inte. Såååå fubbigt. Jag vill också vara brun.

Alla hade så mycket att berätta. Men nästa vecka ska kanske girlsen komma hem till mig och mysa lite. Jag fyller ju år måndagen efter helgen nästa vecka, såå aa. Och Angelica har redan fyllt år, och vi tänker kanske ha en liten fest tillsammans.

Kommer bli asasmysigt.

 

Juste måste berätta lite vad som hände idag.

Vi fick en sanhällskunskapsläxa tills i morgon. Läsa nga sidor om EU och svara på 2 frågor.

Nu kommer det! På svenska så fick vi reda på vad vi fick på redovisningen för några veckor sedan. Jag redovisade om min hund.

Och som jag sagt innan så är vår svenskalärare helt weird. Aspetig på allt, och jaa ni vet.

 

Hon: " Du skulle fått högre poäng om du inte redovisade så länge."

Jag: " va får jag avdrag för att jag redovisade länge?  "

Hon: " Ja, man skulle bara redovisa i 6 min inte 13 som du gjorde"

Jag: " Va? men det är ju bättre för länge än för lite"

Hon: " Inte i detta sammanhanget"

Jag: "Okeeejj...."

Hon: " du hade för många bilder i powerpointen och så tyckte jag att ditt minne var lite för grovt". ( minnet med Dandy var när han råkade spruta sperma i min hand, och det tyckte hn var för grovt att berätta. Tål hon inget sånt tanten ?)

 

Jag: " men det är ju media, och jag ville visa bilder på min hund, jag tycker det är tråkigt utan bilder! "

Hon: " men inte många."

Jag: " okejj..."

Hon: " Du säger också  "ööh..ee.. hmm." ( tror ja det var) några gånger." Såå aa, du får G+ istället för VG. Du redovisade ju för länge."

Jag: " okej". Och så gick jag där ifrån skitsur.

 

Skönt att slippa henne!!!!!

Hahah.



Av Emma Hansson - 11 januari 2011 18:07

Lite bilder från idag och igår.

 

 

                

Av Emma Hansson - 11 januari 2011 16:19

  


På lovet redigerade jag en bild på Simon Gustafsson.

Han ville att jag skulle skriva något om honom, och då ska jag göra det.

Han säger själv att han är roligast i hela världen och att han är bäst.

Så ni vet. hahah. Lite ego där ja. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga? Hahah. Han ville bara vara med i ett inlägg, så nu är han det. höhö. Han säger också att han är snäll och är en gentleman. hehe.   

Av Emma Hansson - 11 januari 2011 15:59


Idag gick jag upp kvart i tolv tror jag. Skönt att sova ut den sista dagen på lovet.

I morgon ska man ju upp klockan 06:10, inte kul de. Idag har jag suttit vid TV:n, fotat och varit ute med hunden. Asså det är IS på vägen, IS. asså man håller på att halcka hela tiden. Kan dem inte göra något. Det är ju skitdåligt.

Nu tänkte jag föra över lite bilder till datorn och kanske lägga över dem här.

 

Ha det gött.

 

Här är byxorna jag köpte igår. Dem sitter inte så på mig, för den personen på bilden är ju spinkyspinky, haha. Ja.

Av Emma Hansson - 10 januari 2011 23:17


Jag fyller år om 2 veckor!!!!       haha skulle bara säga det. 17 åårrr, yeeeyy. Men ja, hehe, nu sa jag lägga mig i sängen och kolla på någon film.

 

Nattinatti

Av Emma Hansson - 10 januari 2011 17:10

Idag steg jag upp vid tio. Vid halv tolv åkte mamma och jag iväg till stan. Det blev inget blodprov, bara blodtryck, hehe. Och det var bra med mig, vilken tur. Hehe. Sedan gick jag och Angelica en runda på stan. Min brorsa fyller 20 på lördag, såå jaa. Hehe. Jag hittade en present till honom och till mamma.

Precis innan pappa kom så hittade jag ett par byxor på gina för 199 kr. Ska ta kort så ni får se. Kom hem vid 16:30 ungefär. Så nu har jag ätit och måste göra läxan. Not fun, not fun.

 

 

Juste, jag tog bara denna headern så länge, tänker byta sen när våren kommer. Det lät som vår idag, men fortfarande snö, så inte vår redigt än, haha.

 

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards