EmmaHansson

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Emma Hansson - 6 januari 2011 21:46


Igår åkte ju jag, Emma, min bror och hans flickvän iväg för att bowla.

Dennis brukar alltid vara mycket bättre än mig, men igår då jävlar var jag bra.

Jag låg före honom med poängen, och sedan blev det lika, men efter en stund så kom han före. Så resultatet blev:

etta kom Dennis, tvåa kom jag, trea kom Emma och på fjärde plats kom Elin.

Japp jag blev nöjd iaf. 3 st strikar haha.

 

Idag skulle vi gå upp klockan tio, vi hade sagt att vi var tvugna. När jag vaknade vit tio så låg Emma och mummlade typ. Haha så jag ba " Jahapp, då sover vi väll lite till då". Jag vaknade klockan elva igen och knuffade på Emma för att säga att vi skulle upp, men då gick hon upp på toa och sedan kom hon tillbaka och somnade om, och jag med. Vid kvart över tolv tvigade vi oss upp ur sängen och åt frukost. Och sedan gick vi ut med hunden.

 

Vid fem åkte vi upp till anna och hälsade på henne. Skrattade och pratade om glada och trista minnen. vi kom hem vid sju och åt middag och sedan så försökte vi göra min SV-läxa, men det går inte så bra. Jag ska läsa en bok och sedan ta ut 12-15 citat. Inte kul alls. Skönt att vi bara ska ha nenne i två veckor till. haha. Taskigt sagt men jaa, jag får säga vad jag vill. Yeees!

 

Nu sitter vi och äter asstora ostbågar och godis. Gottigt de.

 

I morgon så MÅSTE vi gå upp tidigt, för Emmas tåg går vid tre. Och vi måste städa och så innan.

 

Juste måste berätta en sak om i natt.

Jag vaknade asmånga gånger p.g.a att Emma låg på mig och hade sin armbåge lite här och där. Inte kul, så jag blev förbannad och tryckte bort henne haha, men hon vaknade inte. Och när vi vaknade så berättade hon att jag hade legat på henne, hahah så jaa, haha.

 

Nu ska vi gå och "löa" lite. Haha byebye.

 

P.S bilderna kommer nog på lördag eller ja i morgon eller något.

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards