EmmaHansson

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Emma Hansson - 1 januari 2011 17:52

GOTT NYTT ÅR!

Orkade inte skriva de i natt. Så jaa. Hehe.

Igår sov vi till halv tolv. Fixade oss och sedan vid fem åkte jag, emma, min bror hans flickvän och deras kompis in till baronen för att se alla raketer. Mycket fint, men varade bara i 10 min ungefär.

När vi kom hem efter de så åt vi förrätt, varmrätt och sedan efterrätt.

Blev mycket mätt.

Vid elva dansade jag och Emma eye toy Groove. haha filmerna kommer. Det vad mycket kul. Och vid tolv så blev det ju ett nytt år. vi stod ute och drack lite sangria, för champanjen smakar skit, haha. Emma och jag lekte lite med tomtebloss (bilder är nedanför).


Idag vaknade vi vid ett, och har bara slappat hela dagen. Varit ute med hunden också. Det är så skönt att bara gå utan smink och bara ta det lugnt.

Snart ska vi sätta oss framför TV:n och kolla på "polisskolan" på kanal 5.


Ha det bra.




                                                




Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards