EmmaHansson

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Emma Hansson - 18 januari 2011 20:49

Här kommer lite bilder på en jordglob. Vad tycker ni?  


      

Av Emma Hansson - 18 januari 2011 20:39

Lite blandade bilder.




 

Jag och Anna i slutet av nian. Saknar dig Anna♥     


Av Emma Hansson - 18 januari 2011 18:07

Idag var det den typ sista sovmorgonen för mig, sedan nästa vecka ska man ha inviduellt val (stavning) haha. Jag vet inte vad jag ska ha? har inte fått något mejl eller något. Iaf så sov jag till åtta, och sedan kom jag till skolan vid kvart i tio. (började vid tio).

Första lektionen var foto, och vi fick i uppgift att använda ISO,bländare och tiden. Man skulle skriva upp tiden och så. hehe. Jag var med Ebba och Jessika. mycket roooligt. Slutade vid tjugo i fyra idag. Vi skulle slutat vid tio över fyra, men vår lärare i Eng är så snäll och släppte oss då. Här kommer några foton.



Foto: Emma Hansson (jag)

Modell: Jessika Karlsson

Redigering: Emma Hansson (jag)  

Foto: Jessika Karlsson

Modell: Emma Hasson (jag)

Redigering: Emma Hansson (jag)  

Foto: Emma Hansson (jag)

Modell: Ebba Larsson

Redigering: Emma Hansson (jag)

 

Foto: Emma Hansson (jag)

Modell: Jessika Karlsson

Redigering: Emma Hansson (jag)

 

Foto: Ebba Larsson

Modell: Emma Hanson (jag)

Redigering: Emma Hansson (jag)  

Foto: Emma Hansson (jag)

Modell: Ebba Larsson

Redigering: Emma Hansson (jag)

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards