EmmaHansson

Alla inlägg under november 2009

Av Emma Hansson - 27 november 2009 21:57

Vi fick sluta 80 min tidigare idag. Efter skolan hängde min b-vän Linnéa hem till mig. Vi fikade lite sen skulle jag till doktorn och ta spruka. (livmoderhalscansersprutan) de gjorde inte ont heh, jag är ju van vid sprutor.

När vi kom hem så fotade vi lite. De blev bara bra bilder på Nean. haha.

Jag är förkyld också, får knappt luft genom näsan hah.

 

 

Linnéa

  



Haha Jag

  

Av Emma Hansson - 25 november 2009 19:44

Idag har jag varit i skolan, har fortfarande ont i halsen. Jag kom hem kl 15:00. och då satte jag mig direkt med No-provet vi har i morgon. Kemiska bindningar. får inte in de i huvudet men jag måste ta e liten paus oxå. snart ska jag titta på bonde söker fru och dricka glögg och kanske äta lussekatter om mamma blir klar med dem innan jag ska sova heh. Skrattande Vi har So och eng tills på ferdag med buhu jag får ju panik.


Av Emma Hansson - 24 november 2009 13:33

Va hemma från skolan i går och idag. Jag har så ont i min hals, jävla mandlarSkrikandes. Jag vill bara ta och skära bort dem.Jag ska kolla dem igen för tredja gången den 4/12 och se om jag ska opereras eller inte.Jag hoppas jag får de, för jag kan ju inte vara hemma från skolan så ofta.Obestämd Och i kväll blir jag nog bättre de tror jag, så ska mamma,jag,mormor och farmor på deans Skrattande. Det är första gången för mig, jag hoppas de lir kul. De kommer typ vara ca 200 personer där.

 

I helgen har jag suttit och redigerat lite bilder i photoshop på mina kompisar Skrattande

Här kommer lite bilder:

 

Sanna

 

 

Emma

 

Madde  

  

 

Medina

 

 

Emma Igen

    

 

Vad tykcer ni?Tungan ute  

Av Emma Hansson - 23 november 2009 19:23

Hejhej nu har jag startat min egna blogg, jag får se hur länge jag kommer ha den. Skrattande

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards