EmmaHansson

Alla inlägg under december 2009

Av Emma Hansson - 29 december 2009 23:26



Min brorsa gjorde en film sedan vi va vi kalmarslott den 23/12.

 

Kolla!! och komentera!!




Av Emma Hansson - 29 december 2009 22:56


Hejsan!!

 

Idag skulle Anna komma kl 12.00 men när jag ringde till henne kl 12.00 och undrade om hon va påväg så låg hon och sov. Så vi 13.00 kom hon. haha. Vi fixade iordning oss med lite make up, jag hade vit mascara,vit ögonskugga och blåa läppar, haha. Anna hade typ guldögonskugga och svart mascara å lite rosa läppglans. Och här kommer nga bilder vi tog.


Anna

 

Jag 

 

Anna

 

Jag

Anna

Jag

    

Anna

 

Jag

  

Av Emma Hansson - 28 december 2009 16:24


Halloj!

 

Detta är min bästa kompis Emma som sjunger, jag tycker hon är jättebra.!!

Ni måste kolla! och komentera...!   

 

 

Emma Andersson med Sober by Kelly Clarkson




Av Emma Hansson - 27 december 2009 14:40

Hej allihopa!

Julafon kändes inte som julafton, vi gjorde lite annorlunda i år. men de va mysigt i allafall. Igår åkte mamma och jag in till stan och bytte några grejer jag inte kunde ha och så. Sedan när jag kom hem satte jag mig vid datorn och redigerade lite bilder. Och jag är lite nervös för operationen på onsdag.  haha, men de går nog bra, hoppas jag.

Här kommer bilderna jag redigerade   

 

Komentera gärna   

 

 

Linnéa<3

  

Mitt öga 

 

Felicias ögon 

 

Mitt öga

    

 

Mitt öga    

Av Emma Hansson - 19 december 2009 18:30

Idag åkte pappa,jag och min brrsa in till rusta för jag skulle köpa julklapp till mamma<3 :D så typ halva dagen har jag slått in en massa julklappar. När jag var klar så blev jag så sugen på att fota, som alltid.  Jag fotade bara på lite prydnadsaker. 

 

Här är några bilder: Vad tycker ni?  


  


  


  


  

Av Emma Hansson - 16 december 2009 19:49

Hejhej alla!  


Idag gjorde jag mitt musikprov då, var as nervös Sista provet för denna terminen, yeeeiyy. Iaf sedan fick jag reda på vad jag fick. Gissa? nä men jag fick VG helt ortoligt, hehe är asglad. jag trodde bara att jag skulle få G men nej jag fick VG.  .

Jag är med i en tävling nu, en fototävling och jag vill gärna att ni röstar på min bild. :d det är min hund på bild.  . Jag tog bilden idag. De har kommit så mycket snö bara på en natt helt otroligt. Hoppas de ligger kvar till julafton så vi får en vit julafton. Vi har ju inte haft det på länge, de skulle vara kul iaf.


Här är sidan på tävlingen: http://fototavling.idg.se/bildtavling/13/vote.jsp?mid=9409386b6d99aa5a


Jag hoppas de funkar att rösta nu.


Ha det bra, jag ska snart baka pepparkakor med mamma. mummmms,


PS: degen är godast hehe  

Av Emma Hansson - 13 december 2009 17:12

Halloj här kommer några bilder jag hatr tagit och redigerat.  

 

Jag


Mina ögon 


Annas händer

     


Jag och en blomma

   


  

Av Emma Hansson - 13 december 2009 12:37

Hallå Alla!


Idag när jag vaknade blev jag sugen att fota som alltid ahahah, men iaf. Efter frukosten klädde jag på mig och begav mig ut på tomten och bytte lite objekriv och så. Och efter några kort kunde jag inte ta några mer. Jag ba "vad fan " och så tittade jag på skärmen: "batteriet var slut". så jag fick gå inte och tjura haha. Men har fixat lite med bilder och så. Igår köpte jag och mamma lite julklappar,och det snöade igår   STORA korn kom det. Och i förrgår bakade mammaoch jag julgodis, muums, hehe jag gjodre marsipan i hjärtan och la på choklad och glasyr. Jag tjuvsmakade lite, de måste man ju.


Ha det bra!


Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards