EmmaHansson

Alla inlägg under februari 2010

Av Emma Hansson - 28 februari 2010 18:12


I dag så packade jag och vi satt lite vid datorn. Tåget kom kl 13.46 Och idag hann jag och Emma krama varandra i allafall, de hann vi inte förra gången. Jag kom hem kl 15.00

Jag saknar Emma redan. Längrar till påsklovet. De är typ bara 3 veckor kvar. Då ska vi träffas igen.     

 

Längtar inte tills i morgon, för då är det skola, buhu, och jag har SO-prov på onsdag för jag var ju sjuk när de andra hade de. Jag orkar ju inte plugga nu när de är lov juh, eller sista dagen. Hehe. Måste nog göra de i allafall.

 

 

Hej då! 

Av Emma Hansson - 28 februari 2010 17:56


I går så åkte körde Emmas pappa in oss till samarkand i växjö då. Vi Gick in i Toys"r"us. En leksaksaffär. Jag älskade den affären där när jag var liten. Vi hade ju vår sommarstuga i växjö. Och de såg precis likadant ut nu som de gjorde när jag var liten, haha. Jag och Emma hade askul där inne vi lekte lite med sakerna, haah. Folk bara glodde   . Men vem har sagt att bara barn tycker de är kul och leka med plastsvärd? haha.

Sedan gick vi in i Arken Zoo. Minnen asså. Och de hade inte ändrat något där heller. Sen gick vi till H&M och de affärerna som ligger där.

 

På kvällen bakade vi negerbollar eller (chokladbollar), jag säger negerbollar, menmen. Sedan kollade vi på melodifestivalen. Och sedan kollade vi på H2O som Emma fick av min mamma när hon fyllde år. En skräckfilm. Och Emma hatar skräckfilmer, haha hon fick den för att mamma ville jävlas lite. Haha jag älskar skräckfilmer, de är ju bäst ju.

Av Emma Hansson - 28 februari 2010 17:16


I fredags körde Emmas pappa in oss till stan. Vi hittade ingenting. Eller Emma hittade lite smink. Haha, när vi åt på Mcdonalds så var de min tur att beställa efter Emma, aa och

 jag ba: Hejhej!

han: hej!

jag: jag vill ha en big mac tack.

han: Vad hände med hejet?

jag: Hej! haha  

 

Och så fick jag maten. Haha jag sa juh hej innan, Han var en typ rolig person eller en tp skämtare. haha.

 

På kvällen åkte Emma och jag och kollade på bio:  i love you philip morris. Den var inte jättebra, men bra va den väll. Haha vi kom 5 min innan den började.

 

Senare på kvällen, eller natten, haha aja kl 12 typ så satt jag och Emma vid den bärbara datorn i hennes rum och kollade på roliga klipp på youtube. Vi hittade ett roligt klipp på hip hip hora. hahah. Någon har dubbat den. haha askul.

Hon läraren ba: När ni hör ert namn säger ni AAAH!, ahhaha låter askul. Okej vi har kanske dålig humor, men de är vår humor iallafall. haha. Här är länken om ni vill se så ni fattar: http://www.youtube.com/watch?v=-ARsc1yd64A

 

Vi skrattade as mycket, jag började gråta, haha. Vi va lite trötta också.


Av Emma Hansson - 28 februari 2010 17:04


I torsdags kom Emmas pappa och farmor kl. 16.00 och hämtade oss. Jag hängde med Emma hem till växjö. Vi lämnade av Emmas farmor och Emmas hund nelly hängde med henne hem. Sedan åkte vi till media markt och kollade lite.

Sedan gjorde vi inte så mycket mer.

 

 

Här är en bild från i måndags på Emma.   

  

Av Emma Hansson - 28 februari 2010 16:08


Helluuuuu!!

 

Okej, jag har inte varit inne på min blogg nu denna veckan för att Emma har varit här. Jag har inte hunnit. Så nu ska jag berätta vad vi har gjort i veckan.

 

Jag och Emma fotade ju ute  i onsdags, så här kommer lite bilder. Vi fotade i klänningarna vi köpte på stan i tisdags. Och så fotade vi med andra kläder vi köpte.



  


                 

  

      

          


HAHAH!!

  

Av Emma Hansson - 23 februari 2010 22:03


Helluu!

 

Igår kom Emma Natt till mig med tåget kl.17.00, tåget var

 

 försenat. Vi fotade, och var lite flummiga, hehe.  Vi somnade ungerfär vid 01.00

 

Idag skulle vi gå upp klockan 10.00, men vi försov oss till 11.00 Haha. Vid ett tiden åkte vi iväg till stan. Vi köpte ganska mycket saker. Bilder kommer. Vi gick och åt kina mat, de var såå gott, och vi blev asasasmätta så vi nästan spydde, haha. Och nu sitter vi och äter majssnacks och dricker cola, mummms. hehe.

I morgon ska vi fota ute i snön med bara klänningar, och snön är upp till knäa. Undra hur de ska gå, haha. Och vi ska åka pulka i morgon också hihi.

 

 

Ha de bra.

Av Emma Hansson - 20 februari 2010 22:51


Hejhej!


Idag har jag bara suttit här vid datorn hela dagen, haha. Har inte orkat göra något. Jo jag har skalat potatis. Hehe. Och tränade lite på morgonen, eller tränade och tränade. Jag städade och typ dansade samtidigt, haha.

Har hittat lite filmer på mig när jag var liten. Hihi, var så söt.





Av Emma Hansson - 19 februari 2010 20:27


Klänningen jag sydde för någon vecka sedan. Men på denna

 

 bilden har jag inte sytt in kanterna där nere på klänningen.

 

Vad tycker ni?


  

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards