EmmaHansson

Alla inlägg under april 2010

Av Emma Hansson - 28 april 2010 18:19


Idag har det typ varit en vanlig onsdag.

Och Anna kom och hälsade på idag!!

Big hug till henne!  

Och i morgon är det dans i 3h på kvällen, hjälp.! Är asnervös haha.

Jag vill inte dansa, haha jag kommer bara stå där.

hhahaha. Och på fredag blir det att komma hem efter skolan sedan äta och sen

åka till Emma. Jag kommer fan att krama sönder henne, men det får jag juh inte.

hhaha.

 

Nu sitter jag här med SO-boken framför mig och försöker att få in alla årtalen och skit i huvudet, men tror ni att det går?

Nä, eller lite, haha.

Och så har vi SV-läxa tills i mogon som jag inte har övat på.  

Men va fasen, jag föröker att få godkänt på SO här, hahah.

Och på fredag har jag engelska läxa som jag heller inte övat något på.

 

Aja, nu måste jag packa tills på fredag, jag kan ju inte packa i morgon för det

hinner jag inte.

 

Ha de!

Av Emma Hansson - 27 april 2010 20:42


Halloj!

 

Asså idag har det varit riktigt skönt väder.

23,2 var det när jag kom hem från skolan idag.

Skitskönt juh.

 

För cirka 20 min sen så kom mamma och jag hem.

Jag har köpt en konfirmationspresent till Emma.

Hon har konfirmationen på lördag, den 1 maj.

Hehe lite dum dag de, menmen.

Och jag har bara typ en dag på mig att öva på SO.

För vi har SOprov på fredag.

Och jag kan ingenting.

jo typ att det varade mellan 1939- 1945. haha.

Guud, och på torsdag kan jag ju inte plugga, för då är det ju

den där jädra dansen.

 

Nu kan jag inte sitta här mer, för jag MÅSTE plugga nu!

 

Byebye.!

 

 

Lite bilder på mig och Nean från i går. Och vi är "sååå seriösa" höhö.


Neans fötter

           

Av Emma Hansson - 25 april 2010 18:21


Här kommer lite bilder från idag.  


           



  

Av Emma Hansson - 25 april 2010 15:48


Hejsann!

 

Idag gick jag upp vi tio eller något.

Sedan gick jag ut och fotade lite.

Och sedan vit ett så åkte pappa och jag till

farmor och farfar. Farfar fyller ju år i morgon.

Och när vi kom dit så var mina kusiner där.

Blev lite bus.

Och sedan blev det tårta och sedan hem.

Så jag kom hem för en stund sen.

Nu ska jag plugga SO och sedan kanske ut och fota igen.

Hihi.

 

Ha de braoo!

 

 

  

Av Emma Hansson - 24 april 2010 22:12


Hejhejj!

 

Jag undrar om det är någon som vet hur man lägger

in en text eller namn i slutet av sina inlägg?  

 

 

  

Av Emma Hansson - 24 april 2010 20:52


Hejsan!

 

Det var en härlig dag på öland.

Solen sken, litelite regn, och sedan sken solen igen.

jätteskönt va de.

Emma skulle komma vid 12 sa hon och hon var säker haha.

Och jag kom dit vid 13.00 ungefär, och Emma hade inte kommit än.

Och jag sa innan " ni kommer komma vid 16.00, för de gjorde ni

förra året", och hon ba " Nej, jag sa 12"-

Haha vem hade rätt? Hon kom vid 16.00, hahah.

Och jag som suttit och väntat. Och tagit lite bilder.

Inte alls lika många som jag brukar.

I allafall så kom vi hem vid cirka 19.00

 

Här kommer lite bilder från idag.



              



  

Av Emma Hansson - 24 april 2010 11:14


Hejhej!

 

Jag har inte skrivit på ett tag nu.

Det har hänt en massa saker.   Buhu. 

 

Men idag ska vi sätta upp husvagnen på öland! yeey.

Mamma och pappa är redan där nu, men när de kommer tillbaka sen för att hämta lite saker, om några minuter tror jag, och då hänger jag med.

Och Emma och de ska också sätta upp husvagnen idag.

Jag tror att dem är påväg till öland just nu.   

 

Nu ska jag gå och fixa mig lite.

 

Ha de!

 

 

  


Av Emma Hansson - 21 april 2010 19:04


Hejsan!

 

Jag har inte skrivit på några dagar nu,

för jag har varit lite upptagen.

Idag har jag varit i skolan då.

Det var ingen rolig dag.

Saknar min Anna.  

Det är inget kul utan henne.

I morgon är det nationellt prov i matte då,

buhu.

Och i helgen ska vi sätta upp husvagnen.

Och då får jag träffa min bby, Emma Andersson.  

Jag kommer krama sönder dig så du vet, hihi.

 

Nu ska jag göra något annat, men vet inte vad.

Jo jag ska redigera lite bilder och filmer och

så kan jag lägga upp dem här sen.

Filmen när Emma och jag bakar kladdkaka kommer.

 

Ha de!

 

 

  

 

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards