EmmaHansson

Alla inlägg under juni 2010

Av Emma Hansson - 29 juni 2010 14:15

                 

Av Emma Hansson - 29 juni 2010 13:36


Hejhej!

Här kommer lite bilder från midsommar.

Jag tog ungefär 600 bilder. höhö!



          

      

Av Emma Hansson - 28 juni 2010 21:46

          

        

Av Emma Hansson - 28 juni 2010 20:58


Heeeeeeeeeeeeeeejjj!!

 

Visste inte vad jag skulle skriva som rubrik.höhö

 

Förlåt att jag inte har skrivit här på ett tag, men jag har inte haft tid.

Jag har varit här i husvagnen hela tiden.

 

Jag orkar inte berätta allt som hänt, men på midsommar så hade vi kul.

Emma och jag drack lite sangaria, mummmmmsss, och lite sider m.m höhö.

och så sköt jag en boll på Emma så hon spillde ut allt över sig, hahahah.

Och så har vi fotat lite, måååånggggaaaa bilder kommer.

Och jag kanske kommer vara seg att skriva. haha.

Haha juste i går så cyklade Emma och jag upp till ett fält med valmo eller vad

de heter och fotade. Och på vägen hem så pallade vi nga jordgubbar. Haha

vi var så busiga! jaaa. Och så kom det en bil och vi fick damp typ så jag ställde mig i en konstig pose (stavning) höhö, och så tog Emma fram kameran och lådsades att fota. Haha men han måste sett att vi var lite busiga och tog några jordgubbar, haha.

Idag så cyklade Emma och jag till ölandsdjurpark, jobbigt, men bra. haha, vi

vill ju ha lite motion. Vi är så duktiga. *stolt*

 

Aja bilder kommer från sommaren. Men de kanske inte kommer i ordning, med några kommer i allafall.

 

HA EN SKIIIIIITTTTTBRAAAAA SOMMAR ALLAA!! puuuuss

Av Emma Hansson - 21 juni 2010 23:56


TjaTja!!

 

Idag har jag och Emma åkt in till

kalmar och shoppat på modehuset.

Jag hittade bara en t-shirt på Cubus, och Emma

lite mer saker. Mycket mysigt.

Vi kom över hit till öland vid halv nio tiden ungefär.

Sedan dess har vi bara tagit det lugnt.

 

Nu sitter vi här själva i min husvagn och kollar på TV.

Vi ska snart gå och lägga oss tror jag.

 

God natt!

Av Emma Hansson - 20 juni 2010 16:11

 

Bilder från skolaslutningen!

 

 

                

 



Av Emma Hansson - 20 juni 2010 15:57


Här kommer bilder på mig och Emma från i går.

 

          

Av Emma Hansson - 20 juni 2010 15:40


HELLUUUUU!!!

 

Nu är det SOMMARLOOOOOV!!!

I fredags så blev det lite känslosamt.

Men bara för att jag inte kommer gå i samma klass

som Nean och Anna, och att

inte gå till två lärare som har varit assnälla mot mig dem här 3 åren.

Det är bara dem som har fattat något av alla lärare på skolan typ.

 

Ajaa, nu är det sommarlov och jag kommer slippa alla skitlärare och alla

som är dumma i huvudet i skolan!. haha jaa.!

 

Nu i sommar ska jag bara ha det kul och inte tänka på någon skola och allt.

Jag ska vara här på campingen med mina kompisar och mysa och ha skiiiiitkuullll!!!

 

I fredags kom min moster och hennes man, mina 2 stora kusiner, mormor, pappas farbror Uffe, Emma och Maja till mig och firade mig. De är såå snälla att de kom. Jag blev så glad!!

På kvällen sen åkte mamma, jag, pappa och Emma över till öland.

 

I går så slöade jag och Emma hela dagen typ. Senare på kvällen så fotade vi lite.

Sen solade vi lite m.m

Emma och jag sov i min husvagn själva. Vi hade de sååå mysigt. Vi låg och kollade på " Demon town". Vi såg inte klart på den för vi blev så trötta.

Så vid halv ett någon gång somnade vi.

 

Idag vaknade vi 11.00 Vi åt frukost och sedan duschade vi. höhö.

Så från klockan 13.00 ungefär så har vi legat ute i solen och gjort armband,läst, brottats lite m.m haha.

 

Det kommer bilder i något annat inlägg.

 

Pösss!


Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards