EmmaHansson

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Emma Hansson - 7 januari 2011 18:51


Emma och jag bakade muffins i onsdags och vi tog lite kort, så här är de.

Chokladmuffins och vanliga vita. (skulle hälla glasyr på dem bruna muffinsen, men så råkade jag ta nästan halva flaskan med röd karamellfärg, och så blev det väldigt sött, så jorde inte de på alla. Jag tycket chokladmuffinsen var godast. Kladdiga och goda.

 

                

Av Emma Hansson - 7 januari 2011 18:34

                  

Av Emma Hansson - 7 januari 2011 18:14


Klicka på bilderna för att få större bild!




                                                            

Av Emma Hansson - 7 januari 2011 17:42


Haha, lite flummiga bilder.

 

            

Av Emma Hansson - 7 januari 2011 17:23

Nu blev det tyst och ensamt i mitt rum. Eller inte helt tyst. Jag har ju musik på, men inte luka kul som att ha Emma här. Lovet har gått så fort och jag har haft det jättebra. Mycketmycketmycket stratt. Fan vad glad jag är att jag har Emma. Hon gör än alltid glad.

när hon hinner sätta sig vid datorn så ska hon skicka alla filmer till mig så att jag kan ladda upp dem här.

I morgon ska jag på kalas hos min kusin Lisen. Och på söndag ska jag på kalas också. Min äldsta kusin.

 

Japp, Jag städade nyss mitt rum lite. Dammsuga får jag göra i morgon eller något. Jag orkar inte nu. Höhö. Jag måste göra läxa också. Jag blir såååå förbannad!

 

Jaja, först ska jag ladda upp lite bilder här sedan ska jag äta goodis och mat då, hehe.

 

jag är lite avis på Ebba för hon är i brasilien, Salvador. Fubbigt. Hon ligger i solen just nu och bara njuter. Jag vill också.



Av Emma Hansson - 7 januari 2011 12:32

                                

Av Emma Hansson - 7 januari 2011 12:11

    

Av Emma Hansson - 7 januari 2011 12:02


Godmorgon!

Vaknade med att ha ont i högra ögat. (Vagel) Det gör skitont, men det syns inget, det är bara där dem övre ögonfransarna sitter. Ni vet en liten vagel typ.

Jaa iaf så har vi ätit frukost. Nu ligger Emma nyduschad i sängen, och jag sitter här och skriver, helt äcklig och jaa. Ska duscha sen. Pallar inte nu. höhö.

 

Emmas tåg går ju vid tre.   Fan allt har gått så fort. Jag börjar ju igen på onsdag. Och jag har läxa att göra, men hur kul är det att få läxor på lovet. Fattar dem inte julLOV! LOV = inga läxor. Men nää då, vi ska få läxor. Jävla sv-kärring. Ursäkta, men jaa.

 

Nu ska jag gå och försöka klämma ut min vagel i ögat.

 

Bilden är från sommaren 08. Saknarsaknar!

  

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards