EmmaHansson

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Emma Hansson - 3 januari 2011 20:26

I går var det söndag då som ni kanske redan visste.

Vi gick upp vid tio tror jag. Eller senare kanske det var.

Duschade och fixade till oss för att gå ut och fota.

Vi gick till cykelvägen på andra sidan vägen. Där är det en skog + en hage typ. hehe. Och det var soligt och mysigt.

Det var skara på snön, så det gjorde lite ont i benen när  man gick där i leggings. Haha.

Det lår lite harpluttar här och där, och jag klev i de några gånger, haha.

Och så försökte jag springa, men så lätt var de ju inte i den höga snön. Så helt plötsligt låg man ner. haha.

Japp. Vi såg på filmen "the hills have eyes" igår kväll. Den var bra och lite konstig.

 

Idag skulle Emma hem egentligen, men hon ville stanna längre, och jag med, så och gjorde de. Hehe. Hon stannar tills på fredag.

Efter att vi hade gårr ut med hunden så gick vi ut på tomten och fotade lite till, men bilderna blev inte så jättebra, mest flummiga bilder. Haha. Det var sol idag också om ni ville veta. haha.

 

Nyss kollade vi på "The hills have eyes 2" och den var inte lika bra som ettan, men bra var den. det måste ju komma en trea också, för slutet var lite konstigt.

 

Nu ska vi gå upp och äta lite fruktsallad. Bilderna från igår kommer. Och från idag kanske.

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards