EmmaHansson

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Emma Hansson - 30 januari 2011 16:38

Vaknade vid elva idag. Steg upp och åt frukost, sedan begav jag mig ut med min hund och kamera. Gick upp till skogen, men min hund la sig bara på ryggen och spelade död. Och så hittade jag inte så mycket att fota. Ville hitta lite fåglar eller ngt, men såg inte en enda fågel. Få hemvägen kom det en stog hund bakom oss, och då blev det fart i Dandy. Svansen kom mellan benen och öronen bakot och så sprang han asfist, haha. Typ som en liten räv. Och det var glashalt hela vägen också.

Jag var ute i en timme. När jag kom hem satte jag mig här vid datorn och började plugga om EU, och gör det fortfarande. Och jag kan typ INGENTING. Det vill inte in i huvudet. Och provet är i morgon, shiiiit. Jag måste klara det. Och det är bara ett G prov. och på onstag ska en hemtenta vara inskickad. Om EU då. Och lappen får vi i morgon eftermiddag typ. Och så har vi en massa andra läxor och prov att plugga på. Kulkul. Neeeee.


Nu måste jag fortsätta att plugga.


Pöösss.

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards