EmmaHansson

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Emma Hansson - 26 januari 2011 19:53

´Nae jag laddade upp filmerna idag iaf. Hehe. Så kolla om ni har lust.


En film från idag. Jag och Angelica jagar varandra.

Här är jag, Angelica och Ebba på ljudlektionen då. vi är asflummiga så ni vet. Hahah. Jag säger någon gång "jag har en svart penis i ögat, och tycker det är skönt". såå aaa. hahaha.

Av Emma Hansson - 26 januari 2011 18:09

Hejsan Nu ska jag berätta lite om dagen då.

Min klocka ringde vid 05:55. Jag steg upp klädde på mig och sedan gick jag och min bror i köket. Jag gjorde en macka med en hjärtformad korv på. Jag tryckte ut hjärtat själv. Vi gick in till mamma ädr hon sov och började sjunga. Hon blev jätteglad. (pappa jobbade, så han kunde tyvärr inte vara med).

Efter de sminkade jag mig och sedan åt jag frukost. Efter det så åkte jag med bussen til skolan, och helt plötsligt blev jag helt deppig och typ ledsen. Vet inte varför? Konstigt.

Så jaa jag har varit nere hela dagen. Eller sista lektionen gick det över. När vi slutade vid 15:40 så satt jag och Angelica kvar i klassrummet och körde race med stolarna. Askul var det, haah. Och vi filmade det. Sedan kom mamma vid kvat över 4, och sedan köpte vi kebabtallrik till mig, mamma och min bror. Jag var ashungrig. Men inte längre. Nu är jag asmätt ist. Haha.

Nu ska jag plugga lite på sanhällskunskapen, och sedan sätta mig i soffan med mamma och forstätta fira hennes födelsedag.

GRATTIS MAMMA!!!!! ♥♥♥♥♥


Juste jag har sagt en massa som jag ska göra här på bloggen, men jag hinner inte nu. Jag ska ta kort på lappen från lasegamet, och vida alla videos. Får göra det en annan dag.

En bild på mamma från år 2009 :D

  


Måste gå nu, ha det braaa. Pööösss

Av Emma Hansson - 26 januari 2011 09:22

Hej hejNu har vi haft samhällskunskap i en timme, bara en timme kvar. Yeey *host*.Idag är det mammas födelsedag. Skriver mer om de när jag kommer hem. slutar tjugo i fyra idag. japp, jag skriver via mobilen nu så det kanske blir lite konstigt. ska gå nu. Hejhej.

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards