EmmaHansson

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Emma Hansson - 14 januari 2011 22:52

  

Såhär ser dem där blommorna ut. Vet ej vart man kan köpa dem? Tror vi skickade efter dem från oriflame eller något.

  

Man rullar bara upp håret i dem och sedan tar man skaftet och trycker in i hålet. ( haha kan misstolkas). Joo man ska ha blött hår och sedan tar man en bit av håret och tar lite hårmoss och sedan snurrar man upp. Och det är bra om man sover med dem över natten. Men man sover inte skönt, men om man ska vara fin får man lida pin, som jag sagt innan. Hehe. Och man kanske inte ser ut som världens skönhetsdrottning i dem.


    

  

Såhär blev det efter ca 3 timmar. Men skulle haft i dem längre, jag skulle bara pröva.

Av Emma Hansson - 14 januari 2011 21:55

Nu sitter jag vid tv:n och kollar på mumiens återkomst med mamma, pappa och min hund.Han ligger och fryser. Jag badade honom för en timme sedan. I mitt hår har Jag dem där i skummgummi blommorna. Ska se hur det blir :D. Haha tog lite kort innan så ni får se hur det ser ut. Blir väckt klockan åtta i morgon för ska ju fira Dennis då med tårta eller ngt på sängen. Eller haha Vvi har typ aldrig haft tårta på morgonen. Det blir väl kaffe eller ngt. Nu ska jag gå ner i mitt rum och ladda upp bilderna. Skriver på mobilen nu.

Av Emma Hansson - 14 januari 2011 16:14

Här kommer lite gamla bilder på mig. Saknar tiden. Mitt hår och allt.   


  Det här är i husvagnen någon gång, vet ej årtal, men kanske gick i 2:an eller ngt?  Här sitter jag i soffan. Har varit hos min förrförra.... (kommer inte ihåg hur många som bott efter) granne och hon flätade mitt hår. Jag var ofta där inne. Hon hette Hadas Estifani (stavning). En kolsvart människa. Hon var jättesnäll.

   

Här sitter jag i Rhodos 2002 tror jag. Älskade den klänningen.


  Här Hade jag blivit bränd av nåtos som satt på en sten i Rhodos. Dennis (min bror) Stod i vattnet och tog upp en sten och brände sig på något slemmig som satt på den. Han skulle jävlas lite och kastade stenen precis framför, och slemmet flög och satte sig på insidan av mitt lår. Det gjorde JÄVLIG ont ska jag säga. Jag skrek och försökte ta bort de, och brände mig lite på fingrarna. Vi fick speinga upp till ett typ sjukhus på stranden, så dem smörjde in någon salva tror jag. Inte kul de där. Hehe.

 Här står jag i hallen och har lockat mitt hår med några skummblommor, man sover med. Mycket fiiint ju. Jag var mycket sötare då haha. Och smalare.   


   

Här står jag fixad och klar för något disco på böda camping. vet ej när det var. Men tycker att jag var jättefin där iaf. hehe. Saknar mitt hår.

   På denna bilden sitter jag i datarummet. Haha skulle färga håret brunt men blev rosa. Som tur var så gick färgen bort efter några tvättar.


  

Här sitter jag och tittar på min bror när han spelar fotboll. Det är någonstans

vid Astrid Lindgrens värld. Mamma och jag gick dit sen, haha.

Av Emma Hansson - 14 januari 2011 15:06

Idag är det FREEEDAG! Så jävla skönt.

Vi hade bara 2 lektioner idag. Eller räknas LOST som en lektion? Hmmm. Äh, vi säger två haha.

Först hade vi estetisk verksamhet, och sedan datorkunskap. Vid 11:15 eller något gick vi och år och sedan blev det lots vid 11:45. lotsen var i ca 5 min haha. Så slutade vid tio i tolv idag. Assköönt. För vi hade ingen matte idag heller. Matteläraren är sjuk.

Nu har jag slått in paket till min kära bror. Han fyller ju 20 i morgon. Och sedan har jag borstat tänderna på min hund. hehe, han behövde de. Luktade skit och så har vi inte gjort de på nga år, haha. Men han verkade gilla det lite.

Snart ska jag dammsuga mitt rum och i kväll ska jag bada min hund och sedan sätta mig vid TV:n eller något är äta lite gooodisss. Hahah. "Hej jag heter Emma och jag är godisgriiiiis".


Hör nog av min senare.


En liten bild på girlsen. Ni är bäst. ♥

  

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards