EmmaHansson

Alla inlägg under januari 2011

Av Emma Hansson - 9 januari 2011 23:22


Hehehe, nu har jag ändrat utseende igen, sorry, men jag fick panik på den blåa färgen, och denna får jag panik på också. Jag ska byta igen, så jaa. Haha.

Nu ska jag gå och sminka av mig och sedan krypa ner i sängen "tidigt" för en gång skull. Jag har typ lagt mig 2 varje dag på lovet. Inte bra, inte bra.

 

god natt.

Av Emma Hansson - 9 januari 2011 22:41

Det blev inget fotande innan, jag orkade inte, men jag orkade att leka lite i photoshop. Haha.

 

  

Av Emma Hansson - 9 januari 2011 20:24

För en halvtimme sedan kom vi hem från kalaset. God mat och trevligt. Jag fick inte med mig några bilder. Jag hade kameran med min men ville inte gå från bordet och ba

 " åååh kissen, kom så ska jag ta kort på dig...." jaa. vi var 16 stycken där såå aa.

 Jag fick med mig lite kläder från min kusin iaf. "Tack så mycket Isabell!".

 

Nu är jag ganska trött, vet inte riktigt vad jag ska göra? Imorgon ska jag ta blodprov och sedan gå på stan med Angelica.

På lördag fyller min bror 20 år, så jag måste köpa något till honom, men vad?

 

Aja, jag ska väll ta och fota lite eler något nu. Eller först så måste jag gå på toan, haha. Jepp, jag hör kanske av mig senare.

Av Emma Hansson - 9 januari 2011 15:10

  

En bild som jag tog och redigerade igår.

Av Emma Hansson - 9 januari 2011 14:38

Tjabbatjabba!

Idag vaknade man vid halv ett. Haha. Är det någon mer som älskar att sova?

Vid halv fyra åker familjen iväg till min äldsta kusin. Hon fyller år i morgon tror jag att det är. Men firar henne idag.

Så jag har precis gjort mig klar. Har inte så mycket att säga. Såå aa, hej så länge.

Av Emma Hansson - 9 januari 2011 00:22


  


Här är en bild jag redigerade nyss. (texten tog jag från google)

Av Emma Hansson - 8 januari 2011 15:55


Japp nu är man fixad och klar till kalaset vi ska på vid 5.

Har inte så mycket att säga. Det känder bara lite tomt i sängen i natt.

Ingen som snarkade, ingen som gnisslade tänder, ingen som fes haahah, ingen som låg på mig, jaa och allt annat, jag saknar de.

Jag har suttit här och redigerat lite bilder. Säg gärna vad ni tycker.



                

Av Emma Hansson - 7 januari 2011 18:51


Emma och jag bakade muffins i onsdags och vi tog lite kort, så här är de.

Chokladmuffins och vanliga vita. (skulle hälla glasyr på dem bruna muffinsen, men så råkade jag ta nästan halva flaskan med röd karamellfärg, och så blev det väldigt sött, så jorde inte de på alla. Jag tycket chokladmuffinsen var godast. Kladdiga och goda.

 

                

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards