EmmaHansson

Alla inlägg under januari 2011

Av Emma Hansson - 24 januari 2011 19:11

Nar så taskigt, nu blir jag ledsen på min födelsedag!   

Först fick jag veta att mina föräldrar inte ska vara hemma på min födelsedag, aa, och mamma sa att hon skulle köpa den vanliga daimtårtan. Nu när jag kollade i kylen så var det den äckliga som hon köpte förra ggn också. Daim med apelsinsmak. så taskigt. Kul födelsedag. Ingen god tårta och inga föräldrar som är hemma när man kommer hem efter skolan. Äsch alla andra har det väll sämre.   Men jag hade sett fram emot att äta den gooda daimtårtan i kväll, men nej då ingen vanlig.

Av Emma Hansson - 24 januari 2011 18:38

Helluu!

Idag så spelade vi ju lasergame (bild på lappen kommer)

Vårt lag vann och vi var en man mindre. Och jag kom till deras mål eller vad man säger 3 ggr. Jag är så stolt. Nu har jag bara kört de två ggr. ASKUL säger jag bara. Sedan hade vi MDK (mediekunskap) Och innan vi började lektionen så började min klass att sjunga för mig. Haha det var lite i otakt, men gullgt. TACK MP10A ♥

Efter det så var det lunch, och sedan ljud lektionen. På ljudet så skulle vi typ göra en reklam. Vi skrev bara manuset. jag var med Angelica och Ebba. Jag filmade lite, och kommer kkanske lägga upp dem här. Temat med reklamen var "BADMODE", och man kunde eller skulle hitta på en egen produkt. men aa host, så kom vi på en sak som hette "water pod", mer berättar jag inte än, för aa, kanske en annan gång.

Sedan hade vi samhällskunskap. Vi hade debatt om EMU. och jag fttade inte ett skit och sa ingenting, men det är inte mitt fel att jag tycker att det suger. Nejnej.


Dennis (min bror) hämtade mig efter skolan, så gulligt av honom. Kom hem tjugo över fyra typ. Och sedan åt vi och så har han lagt över lite filmer på min nya externa hårddisk (stavning). Bild kommer på sakerna jag fick.


Jag läste nyss Ebbas blogg. Hon är så sööööt. Kolla så fattar ni ----> http://palomadasilva.blogg.se/2011/january/mandag.html


Det känns inte som om jag fyller år idag, men jag gör det. Aa iaf jag skulle bara säga det så ni visste. Haha.

Av Emma Hansson - 24 januari 2011 07:28

God morgon God morgon!

Idag vaknade jag av att någon stod och sjöng i mitt rum. Det var mamma, pappa, min bror och hund. Eller min hund sjöng inte, han hoppade runt och skällde lite. DET ÄR MIN FÖDELSEDAG IDAG. Jag blir 17 år, asså shiiit. Tiden går fort.

Jag öppnade lite presenter och så. Jag fick en extern hårddisk 500GB tror jag att det var. Tack så mycket!!! Jag ska ta kort på sakerna sen efter skolan.

Nu på morgonen ska vi ha lasergame på idrotten. Mycket roligt. Det kommer bli andra gången för mig. Nu jävlar ska skjutas. Haha.

Jag kommer att vara ensam hemma till kvällen sedan, för pappa ä och jobbar till onsdag tror jag och mamma jobbar till åtta. Min bror kommer nog hem efter fyra, så helt ensam är jag inte. Och hunden är hemma också. På kvällen ska vi äta tårta. Mumsigt, mumsigt.

Mamma kör mig till skolan idag. sköönt ju. Slipper att åka buss. Hatar bussar, speciellt på morgonen för då är det helt fullt i bussen, så man får stå upp.


Nu ska jag gå och fixa till mig lite.


Pöööössss, hörs kanske senare. ♥

Av Emma Hansson - 23 januari 2011 17:56

Nu är jag asmätt. Mamma kom hem med kina mat från thai silk. Asgott. Min födelsedag i morgon men mina föräldrar är inte hemma då så får ta den middagen idag. Den som fyller år i fam. får bestämma mat, och jag valde då kina mat.

Yeees. Nu ska jag plugga på samhällskunskap om EU. Inte Kuuuuuuul!

Av Emma Hansson - 23 januari 2011 15:56

Lekt lite i photoshop.



        

Av Emma Hansson - 23 januari 2011 13:55

Idag vaknade jag vid elva. Åt frukost, och sedan duschade jag. Efter det gick jag ut på tomten och fotade en riddare till min moster. Nu sitter jag här och tar det lugnt. I morgon blir jag 17 år, så tar vara på tiden som 16 nä men haha. Jag måste plugga lite på samhällskunskapen också, om jag orkar. Jag har ont i mmitt högra öga. Eller det typ svider i de, och rinner. Vet i fasen varför? får ta någon ögondroppe. Har inte så mycket att säga.


Saknar min Anna.<33

Av Emma Hansson - 22 januari 2011 20:52

Haha någon som kommer ihåg "Solstollarna - Ulla-bella?" Haha. Askul ju.

Här är några avsnitt eller vad man kallar de.


Av Emma Hansson - 22 januari 2011 19:30

Nu hr jag bytt utseende igen. Jag blev trött på vintern så jaa. Bilden har Mimmi Skoglund tagit men jag har redigerat den och så. Vad tycker ni?

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards