EmmaHansson

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

Min dag idag!

Av Emma Hansson - 24 januari 2011 07:28

God morgon God morgon!

Idag vaknade jag av att någon stod och sjöng i mitt rum. Det var mamma, pappa, min bror och hund. Eller min hund sjöng inte, han hoppade runt och skällde lite. DET ÄR MIN FÖDELSEDAG IDAG. Jag blir 17 år, asså shiiit. Tiden går fort.

Jag öppnade lite presenter och så. Jag fick en extern hårddisk 500GB tror jag att det var. Tack så mycket!!! Jag ska ta kort på sakerna sen efter skolan.

Nu på morgonen ska vi ha lasergame på idrotten. Mycket roligt. Det kommer bli andra gången för mig. Nu jävlar ska skjutas. Haha.

Jag kommer att vara ensam hemma till kvällen sedan, för pappa ä och jobbar till onsdag tror jag och mamma jobbar till åtta. Min bror kommer nog hem efter fyra, så helt ensam är jag inte. Och hunden är hemma också. På kvällen ska vi äta tårta. Mumsigt, mumsigt.

Mamma kör mig till skolan idag. sköönt ju. Slipper att åka buss. Hatar bussar, speciellt på morgonen för då är det helt fullt i bussen, så man får stå upp.


Nu ska jag gå och fixa till mig lite.


Pöööössss, hörs kanske senare. ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hansson - 8 april 2011 18:29

Jag har tröttnat lite på bloggplatsen, så jag har bytt till devote ist. Ska se om den sidan är bättre. Men jag kommer ju såklart ha den här bloggen kvar, men kanske inte blogga på den.  Här kommer min nuvarande blogg eller vad man säger --> http...

Av Emma Hansson - 8 april 2011 09:57


Tjotjo! Nu sitter jag här i skolan, ska snart ha datorkunskap. Sedan har jag bara en lektion kvar, och det är matte. I kväll ska jag kolla på talang och äta popcorn, jaaaaa. I helgen måste jag plugga på matte + skriva om en tv-kanal. Jag ska skri...

Av Emma Hansson - 7 april 2011 09:32

God morgon god morgon! Idag har jag haft sovmorgon, kunde sovit längre, men ne, ville vara lite mer pigg när jag kommer till skolan. Skulle åka buss egentligen, men pappa sa nyss att han kunde köra, så jag kan bara sitta och vila lite i en timme. S...

Av Emma Hansson - 6 april 2011 19:53

   

Av Emma Hansson - 6 april 2011 18:12

           

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards