EmmaHansson

Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

Blir så förbannad och sårad! Jävla idioter

Av Emma Hansson - 22 januari 2011 18:34

Asså jag blir så JÄVLA förbannad och sårad. Min bästa kompis blir mobbad nästan varje dag i skolan, om det inte är varje dag. Hon blir mobbad för sitt smink och finnar m.m Asså vad fan har alla andra för problem hur hon ser ut? Hon får se ut hur fan hon vill. Dem kan tänka på sig själva för helvete!  Jag vill bara slå ner alla och mensa på dem som är taskiga mot henne. Jaaaa jag blir så förbannad. Hon är min bästa kompis och när hon är ledsen blir jag det också.

I går gick hon förbi nga killar i skolan och dem skrek efter henne och en kompis ""Lite mycket smink tjejer". Och dem hade skrikit tillbaka "hållkäften". Min kompis blir behandlad såhär nästan varje dag av alla idioter på skolan. Hon blir fan ledsen. När hon inte har smink så klagar dem på att hon har finnar. VAD FAAAN! asså. Varför bryr dem sig. Dem har väll också finnar. eller så ska jag ta några typ finnar från deras rövar och sätta i deras ansikte så hela världen får se de. Rövfinnar i ansiktet, mysigt. Men aa, dem har säkert finnar i röven.

De klagar också på hur stora bröst man har, hur fet man är eller hur smal man är. Asså vad FAN, jag blir så jävla förbannad.

Jag vill komma till denn skolan och skälla ut alla som sagt massa saker till min kompis. Jag ska fan komma med asasmycket smink och om de säger ngt så ska jag fan trycka upp dem mot väggen och ta tag i deras kulor och ta en sax och klippa av dem, och sedan mangla dem i en mangel och sedan be dem äta upp dem eller ngt. Jaaa. ursäkta men jag blir förbannad. Hur fan skulle ni känna er om ni blev behandlad som min kompis varje dag. Inte så kul va? Näää juste. Idioter säger jag bara. Kan inte min kompis få leva ett normalt liv utan att bli mobbad varje jävla dag? VA+ vad vill alla egentligen? Naee, jag måste åka till min kompis och vara där en dag i skolan och se om dem gör ngt. Jag skiter i om jag tar ledigt. Jag vill att hon ska må bra. Jag är feg och så och vågar inte trycka upp folk mot väggen. jag typ börjar skaka och får inte fram ett ord, men om dem säger ngt så då jävlar ska jag trycka upp dem mot väggen och skälla ut dem. och dem ska be min kompis om ursäkt.!!!!!!


Nu måste jag ta en gosidbit eller ngt för att lugna ner mig.

 
 
Anna

Anna

23 januari 2011 13:10

SÅ JÄVLA RÄTT ÄMMA!

Fy fasen, jag blir alldelesw upprörd när jag läser det Klart som fan att man måste sätta dem på plats. De är så fåniga utan respekt och moral alls, så slakta dem Ämma, gör det! Jag stödjer er till tusen om ni gör det ;)

http://annasjogren.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hansson - 8 april 2011 18:29

Jag har tröttnat lite på bloggplatsen, så jag har bytt till devote ist. Ska se om den sidan är bättre. Men jag kommer ju såklart ha den här bloggen kvar, men kanske inte blogga på den.  Här kommer min nuvarande blogg eller vad man säger --> http...

Av Emma Hansson - 8 april 2011 09:57


Tjotjo! Nu sitter jag här i skolan, ska snart ha datorkunskap. Sedan har jag bara en lektion kvar, och det är matte. I kväll ska jag kolla på talang och äta popcorn, jaaaaa. I helgen måste jag plugga på matte + skriva om en tv-kanal. Jag ska skri...

Av Emma Hansson - 7 april 2011 09:32

God morgon god morgon! Idag har jag haft sovmorgon, kunde sovit längre, men ne, ville vara lite mer pigg när jag kommer till skolan. Skulle åka buss egentligen, men pappa sa nyss att han kunde köra, så jag kan bara sitta och vila lite i en timme. S...

Av Emma Hansson - 6 april 2011 19:53

   

Av Emma Hansson - 6 april 2011 18:12

           

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards