EmmaHansson

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Emma Hansson - 22 mars 2011 15:19

Hejhej, nu kommer svaren på frågorna från frågestunden igår.


Trivs du i din klass? Berätta om den.

-Ja jag trivs jättebra i min klass. Alla kan prata med alla. Vi är mest tjejer i klassen. Bara 5 killar (lite tråkigt tycker jag hehe).


Vilken linje går du?

- Jag går på media.


Vad är din favoritfärg?

- Det beror på hur jag mår eller så. Men jag gillar rosa, jag tycker att det är en gullig färg. Hehe. Men annars så tycker jag om nästan alla färger.


Är du kär? Iså fall i vem?

- Haha, kanske kanske inte?   


Vilka sorts personer stör du dig på?

-Jag brukar störa mig på  fjortisar eller vad man ska kalla dem, som ska hålla på att bitch-blicka folk, ni vet. Hehe. Inget illa menat, men jag gillar inte sånt.


Vad vill du bli?

-Jag vill bli en fotograf, eller man kan ju säga att jag är det nu, hehe, men med en redig ateljé, tror jag.



Nämn en sak du gillar med ditt utseende.

- Det jag gillar mest med mitt utseende är mina ögon.


Vad har du för kamera?

-Jag har en nikon D60. Men ha en liten vanlig kamera också.


När fick du din första systemkamera?

-Jag fick min första (nuvarande) systemkamera 13 mars 2009.

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards