EmmaHansson

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Emma Hansson - 5 mars 2011 23:52

Hejsan, igår/natt så var det tjejkväll/natt hos Angelica ju.

Vi gjorde tacos ( mycket gott), kollade på "the boogieman" vet inte hur den stavas men iaf, sedan kollade vi på "Strandvaskaren" och efter det gick vi ut en runda för att få frisk luft + att vi ville bli lite pigga, klockan var då elva eller något. Läskigt att gå ute när det är helt mörkt och öde hahha. Jag och jessika höll om varandra hela rundan. Haha. Iaf när vi kom in så tittade vi på filmen " Love and other drugs". Efter det blev vi trötta så vi gick och la oss. Jag och Angelica delade säng som alltid, haha. Och vi låg på varandra nästan hela natten, jättemysigt, haha.


Vi åt en massa chips och godis, och just nu känner jag mit som en fet elefant, haha. Usch, jag måste ut och gå en runda i morgon känner jag.


Idag vaknade vi vid elva och sedan var jag hemma vid kvart i två.

Så idag har jag tagit det lugnt. Fotat lite och så.


Här kommer några bilder från igår.

Btw, vi måste göra om denna kvällen tjejer. puss och kram på er ♥



                                        

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards