EmmaHansson

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Emma Hansson - 16 mars 2011 20:58

Asså hur kunde jag glömma? I söndags så var det ju den 13 mars. Aa och för två år sedan så köpte jag min systemkamera den 13 mars. Jag har glömt bort min kameras födelsedag. Hur kan jag vara så taskig mot lilla Greger? Haha, asså jag är helt chockad att jag har haft min kamera i två år nu. Och den är fortfarande i liv. Jaa, man ska ju vara försiktig om sin systemkamera.

Aja, var tvungen att säga det. Nu ska jag tvätta mig, och sedan hoppa ner i sängen.


God natt.

Av Emma Hansson - 16 mars 2011 17:26

Schallåå!

Idag gick jag upp vid halv tio. Vid tio i elva var jag på utvecklingssamtal, det gick bra och tog bara tio min, haha. Efter det så åkte jag, mamma och min bror in till stan och åt på Thai Silk (stavning). Det var jättegott. Och blev skitmätt.

Efter det åkte vi tre till MODE-huset, och där hittade jag två par skor, en present till Änna, och ögonskuggor till mig. Vi kom hem vid tre någon gång, och sedan dess så har jag suttit här och tagit det lugnt. Men nu måste jag pluggaaaaa. Orkar inte, men vad ska man göra?

Har ni sett att jag har bytt header igen? Hehe, men asså jag gillar förändringar. Hehe. Jag får se hur länge jag kommer att ha det såhär.


      

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards