EmmaHansson

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Emma Hansson - 18 mars 2011 23:56

God kväll alla ni.

Jag har bara haft en slapp kväll idag, och de ska jag säga er var/är väldigt sköönt.

Jag snackade med Emma i telefon i ca 50 min innan. Så jäkla kul och skönt att höra henne. Saknar henne sååå. Jag har suttit här och lekt lite i Ps, och jag fotade mig själv innan också. Haha I know, lite ego där, men vad ska man göra om ingen i fam. vill leka modell. Haha. Bilderna blev inte så bra, men aja, hihi.


Nu är jag skiittrött. I morgon ska kanske jag och pappa iväg och kolla på en blixt till min kamera + en videokamera. Haha jag kan nog inte köpa båda på en gång, men vill haaaa. Jag får panik, jag skojar inte.


Natti natti, sov gott.



                 

Av Emma Hansson - 18 mars 2011 18:07

Tjolla!

Idag är det fradag och har varit i skolan som vanligt.

Har städat mitt rum och nu är det finare än innan. Ikväll blir det nog att äta och dricka ngt gott, och kanske sitta vid TV:n med familjen eller sitta här och redigera lite bilder. Yeees. Längtar till på söndag för då ska jag, Angelica, Ebba och Sarah fota. Bilderna kommer efter fotograferingen tror jag. Hehe.


Nu ska jag leka i Ps. Jaaaaa, hehe.

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards