EmmaHansson

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Emma Hansson - 7 mars 2011 22:49

God kväll god kväll!

Idag har jag varit trött hela dagen. Haha så varför ligger jag inte och sover nu? Hmmm... det kan man undra? Nä men jag kom på att jag var tvungen att göra en grej på datorn, och sedan härnde det att jag loggade in här. Hehe.


Haha jag gjorde bort mig 2 ggr idag. som jag brukar. Göra bort mig hela tiden. Jag berättar i morgon, för jag orkar inte skriva det idag. Och jag måste lägga mig nu. Hehe.

Måste berätta en grej till innan jag går. Det är inte ens viktigt, så jag behöver inte ta upp det, men jag gör det iaf.

Jag börjar vit tio i morgon och slutar vid två. Haha jag vet att ni bryr er, men ja gör det. Hihi.


Och... så måste jag visa några bilder på den mest underbaraste och sötaste hunden i hela världen... DANDY♥

Bilderna tog jag i lördags.



          

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards