EmmaHansson

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Emma Hansson - 2 mars 2011 18:31

Jag måste bara berätta en sak.

Jag låg och kollade på "Mumien, Drakkejsarens grav" i går.

Då upptäckte jag att mamman i filmen (Evelyn eller som hon heter i verkligheten "Rachel Weisz") inte var med, utan en annan skådespelare som spelade henne ("Maria Bello"). Asså så dåligt, dem är inte ens lika. Jag blev helt besviken. Jag gillar Rachel, jag tycker hon är både snygg och bra skådespelare. Och hon den nya i filmen är inte lika snygg och bra. Nejnej.

Jag tycker det är så dåligt att byta skådespelare så när dem redan gjort två filmer.  Och jag som alltid har gillar mumienfilmerna, och såg fram emot att se trean, och så är det en annan skådespelare. Hehe.


Bild tagen från google.

Av Emma Hansson - 2 mars 2011 18:20

Hej

Shit det är ju redan mars, det visste inte jag.

 Jag har inte uppdaterat något den här veckan, förlåt.

I måndags så fick jag gå hem innan den sista lektion för att har vaknade med att ha asont i magen, men gick till skolan iaf. Aja jag har stannat hemma till idag. Har inte spytt eller något, bra det, hehe.

I morgon måste jag till skolan för att då har jag prov + att jag vill inte missa en massa i skolan.  Jag har fortfarande lite ont i magen, men äsch. Hehe.

Segt att vara hemma och ligga och glo i sängen.

Torsdagar är jobbiga, för då slutar jag tjugo i fem, inte kul.


Har inte så mycket att säga just nu.


Ha det gött.


En bild på mig och Emma från midsommar 2010. Vill ha sommarlov nuuuuu. Och midsommar med Emma. Saknar dig <3

  

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards