EmmaHansson

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Emma Hansson - 3 mars 2011 17:45

Hhahah fyfasen asså, såg ett roligt klipp på youtube. Detta är min humor asså "Duh duh duh duh duh deh deh deh". Hahha. Kolla så får ni se.



Av Emma Hansson - 3 mars 2011 17:14

Tjena Tjena!

Idag gick jag till skolan. Assegs att gå upp.

Vi märkte att vår hund hade ryckningar i huvudet igår och ont i munnen.

Idag hade han fortfarande ryckningar och ont i munnen, så mamma ringde upp och fick en tid vid nio.

Hon var där medans jag satt i skolan med mina vänner och "löade" haha. Ni kanske inte fattar, men jag tycker det är askul.

Iaf, så fick mamma reda på att Dandy hade en öroninflammation med hål i trummhinnan och en infammation i en hörntand, så han får penicillin och smärtstillande. Min lilla bebis får inte vara sjuk. Han är ju så liten. :(

Han är ju snart tretton år och har bara varit sjuk en enda gång innan.


Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan äta. Är hungriiiiig.


Ha det gött.

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards