EmmaHansson

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Emma Hansson - 8 mars 2011 17:27

Titta få vackra ögon katten har. Den här bilden tog jag i sommras 2010. Detta är vår grannes katt på cmpingen. Sjukt fin, och älskar ögonen, blåååå.



  

Av Emma Hansson - 8 mars 2011 15:10

Tjotjo!

Idag har det varit en kort dag med bara två lektioner. Rörlig bild och matte.

Har inte så mycket att berätta.


Okej, jag sa ju igårkväll att jag skulle berätta idag hur jag gjorde bort mig.


1. Vi hade idrott på morgonen. det var någon styrketäning då. Aa är vi hade ställt upp alla styrkesaker i salen,så sa vår lärare att vi skulle vara två och två och ställa oss vid olika... vad heter det? eehh... ja ni vet.. possitioner, eller äsch det var iaf ett till tio eller ngt. Vi tog nummer åtta. Och det var en såndär bräda eller vad man säger, som man rullar ner från taket med ett hål i på varje sida. Och sedan fäster man den där brädan i två stockar med hål i, näää jag kan inte förklara. Men ni fattar hahha, Hoppas jag. Iaf så sa vår lärare något, och jag och Angelica, som jag var med, hörde inte, så vi la oss under den där brädan som man skulle och tog tag i brädan och lyfte upp oss själva med ararna ni vet. Aa, och så satte han i gång låten "huvud, axlar, knä och tår, knä och tår...." . Aa och så tänkte jag "ååh denna låten haha". Och alla ba "Hallå vad gör ni?" "Emma" "Angelica". Och så kollade vi upp, och då gjorde alla den här rörelsen "huvud, axlar knä och tår..." haha. Så pinsamt asså. Alla bara skrattade, och vi ocskå. Asså shit, det var jättepinsamt. För jag och Angelica låg där och kämpade som idioter, hahahah. Fyfasen.


2. Den andra saken var att när jag, Mimmmi och Ebba kom till Ugglan,(Ugglan = ett mediahus eller vad man säger) så ställde vi oss utanför dörren och vi ba " Neej, man måste ju ha kort för att komma in". Och vi hade inga kort med oss. Vi stod och bankade på dörren i några minuter. Då kom det några bakom oss. "Yees!" tänkte vi. Och sedan sa jag " Hallå är det någon som kollat om dörren är upplåst?" Och så drog jag i dörren, så var den öppen. Hahaha fyfasen vad roligt.

Så vi hade sått där och bankat och så var det öppet.



Aja det kanske inte var så roligt att veta, men iaf. Och jag kanske inte beskrev så bra. Naee nu ska jag göra läxa.


Ha det gött!

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards