EmmaHansson

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Emma Hansson - 26 november 2010 22:56

Hejhej! Skola idag som vanligt. Inget preciellt hände. Så aa.

Det har kommit mycket snö och så. Mycket fint, men kallt och halt. Jag längtar efter att åka pulka iaf. Hahah jag har asmånga minnen från att åka pulka. Jag tycker det är skitkul. När det kommer snö så måste man passa på, eller hur? Skit i åldern, ha bara kul.

Jag har varit duktig i kväll. Jag har dammat mitt rum. I morgon ska jag damsuga också. Hehe. Jaa. Och så måste jag plugga,plugga och plugga. Har asmycket läxor. Det är helt sjukt!

Nästa vecka är det svenskaprov. Måste öva på en massa ord och skit. Inte kul. Ska ha provet på torsdag. På fredag så blir det datorkunskapsprov. Shiit.

Juste på söndag så måste en powerpoint vara inlämnad till vår engelska lärare. Jag har skrivit om South Africa. Och denna powerpointen ska vi redovisa för halva klassen på ENGELSKA! Jag är inte så bra på att uttala så jaa är lite nervös, men det kommer nog att gå bra.

 

I morgon ska jag:

  • Dammsuga rummet
  • Göra läxa
  • Gå på kalmar slotts marknad med mamma.
  • Julbaka med mamma.

 

Nu ska jag ta bort allt smink och lägga mig i sängen och kolla på "Indianen i skåpet". Hehe, den är faktiskt bra.

 

Godnatt, sov gott!

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards