EmmaHansson

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Emma Hansson - 21 november 2010 13:12

God morgon hehe.

I natt så kom mamma och pappa hem vid hvart över tre typ. Så jag gick och la mig halv fyra.

Idag vaknade jag havl ett, och då tvingade jag mig upp ur sängen, för jag måste ju plugga idag. Inte kul. Jag har inte börjat än, men ska göra de efter att jag skrivit här. Och det är snart för jag har inte så mycket att säga.

Jag kanske kommer logga in här igen sen och skriva ett inlägg.

Så jag säger "hej" så länge.

Av Emma Hansson - 21 november 2010 02:31

Nu är klockan halv tre på natten haha. Jag sitter och väntar på att mina föräldrar ska komma hem från festen. Vet ej varför, men vill vara vaken när de kommer. Jag har inte orkat plugga, och jag kan inte ett skit. Asså fan, jag måste plugga stenhårt i morgon. Och jag har inte skrivit klart brevet till eng. Den ska man skicka senast i morgon, SHIIIT! Naeenaee, jag pallar inte detta.

Jag kommer typ sova halva dagen i morgon också, för jag är skittrött nu.


Jag har inte så mycket att säga mer än att det är bara skitprogram på TV och att vi har typ skitkanaler. Det är en massa filmer på dem kanalerna som vi inte har, det är ju skitkul. Kan man inte få typ någon veckas gratis kanaler? Ni vet sånna man brukar få ibland. Vi har inte haft de på jättelänge. Nu ska jag gå, hej då godnatt!

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards