EmmaHansson

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Emma Hansson - 24 november 2010 20:45


Hejsan!

Idag steg jag upp vid halv elva. Och när jag rullade upp rullgardinen så var allt vitt ute. Jag blev helt chockad. Jag vet inte varför, men jag blev de, hahah.

 

Vid hav ett så åkte jag in till stan för att dansa zumba. det var kul, men jag är inte alls bra på att dansa, haha, jag suger. Men shaka röven kan jag. hihi.

Vid två kom mamma och hämtade mig, och vi åkte in till baronen. Jag skulle köpa en present till pappa, och jag hittade en sak. Men de tänker jag inte berätta här om han skulle kika in i min blogg och läsa.

 

Vi kom hem vid halv fyra, och sedan dess har jag typ bara tagit det lugnt och pluggat lite matte och så.

 

I morgon blir det att gå upp vid 06.10, buhu.

I helgen ska jag och mamma julbaka. Yees.

 

Nu ska jag gå och sminka av mig och sedan lägga mig i sängen och kolla på någon film.

 

Godnatt.


Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards