EmmaHansson

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Emma Hansson - 1 november 2010 12:16

Satt och "sminkade" vår pumpa igår. haha, jag tycker han blev riktigt stilig, eller hur?

 

 

          

 

Av Emma Hansson - 1 november 2010 11:32


God morgon, god morgon!

  

Idag är det första november. Och denna veckan har jag höstlov. Sköönt!

Jahapp, vad ska man göra idag då? Jag har ingen aning. Jag hittar väl på något.

  

Juste i går klockan tolv på dagen så plingade det på dörren. Jag gick och öppnade.

Och utanför dörren stod 3 stycken ungar med typ världens sämsta kostymer!

En hade bara målat ett rött streck på kinden, en hade en svart peruk och inget mer, och den sista kommer jag inte ihåg. Asså om man ska gå bus eller godis ska man inte vara oläskig eller vad man säger, man måste ju antränga sig lite, ni fattar. Man ska vara läskig. Jag har alltid klätt ut mig extremt mycket på varje halloweendisco när jag var liten. Jag har aldrig varit den som kommit som en söt/sexig djävul. När jag va en djävul så klädde jag ut mig ful, eller jaa "läskig".

Okej men det kanske är kul att klä ut sig sexig ibland men halloween är ju läskig, då måste man väl klä ut sig läskigt.? Ni kanske tycker jag har fel eller något, men jaja, jag tycker som jag tycker!

  

Nu ska sätta mig vid photoshop och leka lite. Ha det gött!

 

 

  

Lite bilder på mig. Har fler men orkar inte lägga upp dem. Har varit ful varje gång typ. haha. Och tro mig det är skitkul att vara äcklig,ful,läskig m.m

 

Haha så ful man är   Men inte söt och sexig.

  

 

Jag som en djävul.

  

 

När jag skulle på maskeradparty hos en kompis.

2002 tror jag.

  

 

Jag som häxa.

    

Skulle iväg och skräma små barn. 2007. Eller det var halloweendisco i rinkabyholmskolan, och så skulle några vara med i ett "spökhus" jaa och skrämma de små barnen.

    

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards