EmmaHansson

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Emma Hansson - 4 november 2010 20:17

Asså jag ska nog aldrig mer bubbelbada!

Jag låg i badet i ca 30 min, och hade ansiktsmask.

När jag var klar så reste jag mig upp och blev helt yr.

Jag tänkte bara att jag bara blev yr för att jag restemig snabbt. Med det var de inte. Jag sate mig ner i badkaret och blundade ett tag. Sedan reste jag mig upp

och klev ur badkaret och fick tag i min handduk.

Då blev jag skityr!!! Så jag satte mig ner på en bänk som vi har i tvättstugan.

Jag blundade och lutade mig mot väggen. Sedan när jag tittade igen så låg jag på golvet. Eller jag såg ingenting, allt var svart, jag fick PANIK. Jag såg ingenting. Och jag försökte skrika men jag kunde inte, jag blev så rädd.

Efter ca 2 min så fick jag tillbaka synen. och jag låg bredvid tvättmaskinen.

Jag förökte resa på mig, men allt var så tungt.

Min kind gjorde jätteont. Jag tog mig ut till hallen och satte mig i soffan.

Jag skrek på hjälp men ingen var hemma. Jag skrek och skrek i ca 5-10 min. Tårarna rann, och jag fick panik. Min bror var hemma, men han var utanför och grejade med bilen. Tillslut så fick jag krypa till telefonen. Jag slog in ett nr som jag fick upp i huvudet först. Jag visste inte vem jag ringde. Personen som svarade var mamma. Så jag hade ring till henne. Jag blev lättad och grät och sa att hon skulle komma. Mamma var nere vid stallet som ligger tvärs över E22.

 

Och kom efter ca 2 min, och var helt slut. Hon hade cyklat jättefort.

Jag satt fortfarande i soffan och panikslagen.

Jag hade suttit där i ca 15 min.

 

Så jaa.. Nu är jag bättre, har lite ont i huvudet och kinden. Anledningen till att jag svimmade kan kanske bero på att jag badade i för varmt vatten, eller så hände något annat. Läskigt ju. Jag har bara svimmat en gång innan, och det var när jag tog bort mina halsmandlar. Och då satt jag på toaletten. Hahaha.

 

 Snart ska mamma och jag sätta oss vid TV:n och kolla på någon skräckfilm.



Av Emma Hansson - 4 november 2010 18:08


Hej igen!

Jag hängde inte med mamma ut med Dandy innan för hon skulle bara gå en kort runda. Så jag gick ut och fotade på tomten ist.

Jag har bara slöat idag också.. Men snart ska jag krypa ner och bubbla i karet. Hehe. Sköntskönt.

Jag har inte så mycket att säga. Så...

 

Hej då, hehe.

Av Emma Hansson - 4 november 2010 13:41

Hej hopp luden ......!

 

Nej jag bara skojar, höhö.

Jag har bara suttit och tagit det lugnt hela lovet. Typ spelat Tarzan på datorn.

Jättegammalt spel, och jag får panik för jag dör hela tiden, haha.

Ikväll tänker jag nog bubbelbada, för jag har typ inte gjort de på ett år eller mer. Shiiit. Hehe.

 

Just nu sitter jag helt osminkad och med myskläder här framför datorn. Min kusin Emil och mamma sitter uppe och pratar lite. Idag är det ju sol också, så jag kanske går ut sen och fotar lite. Jag kan ju kanske hänga med mamma ut med hunden. Jaa. hehe, vill ha lite motion ju.

 

I morgon ska jag på stan med Angelica!! jaaa.♥ Det kommer bli sketakul. Jag ska nog ta med mig min kamera då.

 

Juste jag glömde att berätta. I går att jag och kollade på Saw ett och två själv. SJÄLV! hehe men dem var inte så läskiga tycker jag, mest äckliga.

 

Nu ska jag sätta mig och kanske kolla på någon film, så chaooo!

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards