EmmaHansson

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Emma Hansson - 23 november 2010 21:41

Japp, nu snöar det då. Har gjort det ett tag, men märkte det för en stund sedan hahaha. Aja, vi får se hur mycket det är i morgon när jag vaknar.

Nu ska jag lägga mig och kolla på film och plugga matte samtidigt.

 

Godnatt!

Av Emma Hansson - 23 november 2010 17:16


Nämen Hejsan!

Idag är det tisdag för dem som inte vet.

Vi hade mediekunskapsprov idag då, jag tror det gick bra, eller jag hoppas de. Jag vill iaf inte få IG.

 

I morgon har jag sovmorgon till halv ett!!! Jaaa, haha. Det är aktivitetsdag, och vid halv ett så ska jag och några till dansa ZUMBA!   

Asså jag kommer att dö, och jag kan ju inte ens dansa, hahaha. Iaf så är Zumban i en och en halv timme, till två. Efter de så ska mamma och jag åka och kolla efter en present till pappa. Han fyller år nästa tisdag. Gästerna kommer på söndag tror jag.

 

Jag nu har jag inte så mycket att säga. Jag måste gå och plugga på matte nu, för att vi har läxförhör på torsdag. Shiiit. heheh.


Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards