EmmaHansson

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Emma Hansson - 18 november 2010 18:28

  Hejhej!

Idag har det varit skola då. Och på svenskan så har vi skrivit referat. Eller det gjorde vi igår också. Jag HATAR referat!! Det ska vara så petigt och jaa, jag hatar de. Och vår lärare är så petig med allt! men vi ska inte ha henne nästa termin. Yeeeyy, haha nä men jag är faktiskt skönt att byta. Vi ska ha vår samhällskunskapslärare, hon är ung och bra, haha. Undra hur hon är i svenska? Hmm... Aja iaf så slutade vi två, eller jag slutade klockan två, för jag har ju inte inviduellt val eller vad det heter hihi.

 

Jag kom hem tjugo över två. Satte mig vid TV:n och bara slappade tills klockan blev tre. sedan satte jag mig vid datorn och övade på mediekunskapen, det håller jag på med fortfarande, hehe. Och medans jag gör de så lyssnar jag på " The Swan Princess - Far Longer Than Forever (swedish)".

Haha jag älskar den låten. Och filmen. Hahaha, svanprinsessan in my heart. Nä men jag tycker den är bra OK?. Liksom " För längre än för alltid ". Det är ju bättre att der är längre än för alltid, eller hur?

Om man då t.ex är ledsen är det bättre att vara ledsen länge en för alltid/evigt, eller hur? Nej men det kanske var dåligt förklarat, men ni fattar nog, höhö.

 

Nae nu MÅSTE jag plugga vidare. Vi har provet på tisdag, och kan knappt någonting. Ha det bra.

 

P.S i morgon så slutar vi klockan två och klockan halv tre så ska jag och 6 stycken till tjejer kolla på bio. "Harry Potter och dödsrelikerna". Jaaa!! Jag har längtas sååå. haha bara för att jag gillar Harry Potter filmerna.

 

Här är låten på svanprinsessan "för längre än för alltid".

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards