EmmaHansson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emma Hansson - 8 oktober 2010 22:43


Här är videoklippet. Haha , kan vara lite hackigt.

Av Emma Hansson - 8 oktober 2010 21:55


Tog lite bilder idag när jag kom hem från skolan.

Så tänkte lägga upp några.

Jag håller på att ladda upp en film på youtube, tar lite tid. Gjorde typ en "stop motion" film. tog en massa kort och sedan la in dem bredvid varandra, jaa ni fatar hehe.

 

              

Av Emma Hansson - 8 oktober 2010 21:40

Skannade in skolfotot idag.Haha skratta inte. Men vet ni vad jag tycker?

Ingetskolfoto är fint. Bättre att ta foton själv. Men detta skolfotot är bäst på mig på länge. Höhö. Jag ska se om jag hittar skolfoton från andra år med så ska jag se skillnaden haha.


    

Av Emma Hansson - 8 oktober 2010 16:27


Hejhejhejhej....

Hehe jaa idag var det vanliga lektioner.

hade en timmes håltimme idag pga att vi fick sluta tidigare på datorkunskapen, så vi gick och åt efter de, och sedan efter de så hade vi håltimme. Jag och Angelica gick till maxi. Haha jag köpte lite gooodisss, och Angelica en baugette (stavning). Sedan hade vi matte. Angelica och jag var typ lite trötta så satt och skrattade år typ allting. Hehe.

Jag kom hem vid halv tre. Har varit ute och fotat lite på Dandy.

Jag ville filma honom lit, men jag har ju ingen filmkamera!!! Jag vill ha en! buhu.

Men jag hittade min fasters gamla filmkamera. Så den håller på att ladda. Den är faktist bra, man kan komma nära och zooma. Men vi tror att det var något som var dumt med den kameran, och vi tror de var att det inte gick att få över filmerna på datorn, eller om det var att det inte blev något ljud. Ähh något var det iaf, men det löser sig nog.

Så i morgon ska jag se om det går att filma med den.

 

Jaa, och det är freeeedagggg så det blir fredagsmyyyys... Hihi.

Ha det göttigöttgött.

Snart kommer pappa med kebab eller pizza. Muummmmaa! hehe, nae nu ska jag gå.

 

Jag måste bara säga att jag saknar min Emma<3

Av Emma Hansson - 6 oktober 2010 20:45

Haha vi har fått skolfottot idag, jag blev väll bra. Typ det bästa på länge haha.

Men jag tycker att skolfoto inte blir så bra som vanliga kort, ni fattar. Jag kan scanna in bilderna i morgon. höhö.Jag vill ha hela boken också, men dem kommer nog lite senare.

 

Nu ska jag lägga mig tidigt. Har lagt mig kl halv tolv varje kväll nu. Pluggpluggplugg. Och idag har jag inget att plugga på och det är superskönt.

 

Godnatt.  

Av Emma Hansson - 6 oktober 2010 17:35


Schallåååå! ♥

 

Idag har det varit en vanlig skoldag då. Fick gå tidigare från den sista lektionen, för skulle till tandläkaren. Det gick bra där. Fick en liten liten tandborste som jag ska borsta de nya tänderna som håller på att växa upp, hihi.

 

Jag är astrött. Ska komma på 15 minnen att skriva till bilden på fredag, kommer inte på så många. Och så ska vi rita dem på småbilder och sedan förstora upp alla så det blir en A3 sida typ. Hehe, jag måste komma på minnen, men det är lite svårt.

 

TACKTACK för kommentarerna! hihi.

Av Emma Hansson - 5 oktober 2010 17:12


Här kommer bilderna som jag fotade i går. Hihi på vatten igen, men det var kul.

Vad tycker ni?

 

                        

Av Emma Hansson - 4 oktober 2010 21:33


Nu har jag suttit och pluggat hela kvällen, så nu ska jag nanna kudden. Hihi.

Jag tog lite kort innan också, jag blev så stolt. Tår i ögat, haha nää men. haah. Bilderna kommer iaf i morgon, jag pallar inte att lägga ut dem nu.

 

Men godnatt alla!

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards