EmmaHansson

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Emma Hansson - 30 oktober 2010 23:24


Har ju glömt att säga att det är halloween ju. Haha, eller jag tror att det är de. Jaa det är de! Iaf så har det kommit en massa barn och plingar på och sagt "bus eller godis?". Och vet ni när dem sista kom? 21:00!!!!! Asså så seeent. Man går ju inte och plinga på så sent och ba: "bus eller godis?" Folk vill vara ifred då och ta det lugn och jaa. På eftermiddagen kan man komma typ. Men inte klockan nio på kvällen.

 

I morgon får ni nog se filmen från när jag åker rullstol och när Dandy badar hehe. Om det funkar att lägga in dem då.

 

Eftersom det är halloween så tänkte jag visa lite "läskiga" bilder som jag gjort i photoshop.

 

 

      

Av Emma Hansson - 30 oktober 2010 17:58


Idag har jag:

 

  • Spelat X-box med min bror. han och jag spelade Harry potter lego, skitkul. Och sedan spelade jag The sims 3, men allt fuckade sig, haha förstörde allt typ, men ska fråga om jag sår sitta där sen. Hihi.
  • Plockat ner studsmattan
  • suttit vid datorn
  • Målat min bild till bilden
  • Sminkat mig lite. hehe bilderna är där nere.
  • Och nu datorn.
  • Badat hunden, han skulle simma i badkaret men tog i för lite vatten. Och han blev lite rädd och gnällde.

 

    

 

 

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards