EmmaHansson

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Emma Hansson - 21 oktober 2010 15:55


Tjabba!

Jag har inte kunnat sitta vid datorn på hela veckan.

Jag har haft/har feber och hosta.

Det är jättejobbig. Jag har ju inte varit i skolan så har missat massor med saker. Och idag hade vi prov, men jag får göra de nästa vecka ist.

Jag kommer nog inte till skolan i morgon heller. Min hals är typ uppskrapad och smakar var. har hostat så mycket.

 

Juste i förgår natt så låg jag och kollade på en film, och så hörde jag små steg på väggen ovanför mitt huvud. Jag tog mit på huvudet och sedan vände jag mig om och tittade upp. VET NI VAD DET VAR? VAA VAAA? En jäkla stor spindel!!!!!!

Jag höll ju fasen på att dö. Mitt hjärta dunkade asmycket. Så jag sprang ut och ropade på mamma hhaha, hon kom springande ner och trodde att jag hade spytt först.

 

Aja nu orkar jag inte sitta här mer. Bilderna från i helgen kommer nu i helgen, jag har ju inte kunnar fixa till dem.

Nyss fick jag reda på att vi har matteprov på tisdag nästa vecka, asså guud. Jag måste plugga hela helgen, buhu.

 

Ha det bra!


Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards