EmmaHansson

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Emma Hansson - 16 oktober 2010 10:42


Hej!

I natt har jag knappt kunnat sova p.g.a hosta.

Asså jag hostar asmycket och har lite ont i huvudet.

Jag har typ halvsovit och drömt asmånga läskiga drömmar.

En dröm jag kommer ihåg är typ om zombies. Skitläskig.

Jag gick och dödade en massa folk som var zombies. Hahah jag dödade dem med: en penna ( typ stack in pennan i halsen och typ sågade, haha uschhh),knivar (högg av huvud,armar,och ben på någon gubbe). Och lite mera saker.

Haha jag ska nog inte kolla på skräckfilmer mer, hahaha.... Eller.... Joooo det ska jag.

Men iaf, drömmen var läskig. Jag ropade på alla, och då var nästan alla zombies, och jag spreng omkring och var skiträdd och ledsen. Hahah, men guud.

 

Aja, om en timme och em kvart så kommer Angelica och Jessika hit. Vi ska fota lite och sedan vid fyra ska vi till Ebba och ha tjejkväll och kolla på SKRÄCKFILMER!! haahah. och kanske någon komedi. Kommer bli skitkul. Hoppas jag inte blir värre med halsen och mitt lilla huvud.

 

Nu måste jag packa lite och så. Bilder komme. Puuuuussss

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards