EmmaHansson

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Emma Hansson - 4 oktober 2010 21:33


Nu har jag suttit och pluggat hela kvällen, så nu ska jag nanna kudden. Hihi.

Jag tog lite kort innan också, jag blev så stolt. Tår i ögat, haha nää men. haah. Bilderna kommer iaf i morgon, jag pallar inte att lägga ut dem nu.

 

Men godnatt alla!

Av Emma Hansson - 4 oktober 2010 21:29


Hahah här kommer filmerna från ljudlektionen idag, först ser man bara en vägg och sedan kommer vi in på bild en liten stund, men kolla på hela. haha :D

 

Av Emma Hansson - 4 oktober 2010 16:01

 

Hej, Idag var det skola då. Hade idrott direkt på morgonen.

Vi skulle springa runt hela fredriksskans eller utanför på tid. Ska göra de två gånger till, men det blir ju i 2:an och 3:an.

Jag, Jessika och Angelica joggade..gick...joggade...gick... Jaa, och det tog oss 23 min, hihi. Nästa år kommer vi nog jogga mer och i 3:an ska vi kämpa på. Vi ska få bättre och bättre tid.

 

Haha på ljudlektionen idag så fick vi vara i grupper. Jag var med: Angelica,Jessika och Ebba. Vi hade skiitkul hahah. Skrattade typ hela tiden.

Vi skulle ha radioteater. Och så skulle vi spela upp en pjäs om rödluvan, och man fick vara oseriösa, och det var vi lite såklart. haha.

Jag är vargen.

Edda är rödluvan.

Jessika mamma och jägaren.

Och Angelica mormor.

 

Vi ska typ spela att hahaha vargen och rödluvar har *HOST* sex. haha aa och så blir rödluvan gravid. Aa och så ska mormorn vara cool typ. Och mamman ska bli arg för att rödluvan blir gravid. Och rödluvan blir glad att hon förlorar oskulden. Hahah jaa. Och så händer de mer saker. Och vi vill förmedla eller vad man säger haah att man ska använda kondom.

 

Vi fick sluta vid 14.40 idag med, för vår eng-lärare var sjuk. Hihi. skitskönt.

 

Nu måste jag plugga, och sen kanske jag ska fota lite hahah. Jag bara måste. Ska kanske fota på vattendroppar igen, var kul hihi.

 

Ha det göööttt!

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards