EmmaHansson

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Emma Hansson - 10 oktober 2010 20:43

Här är lite bilder på mig från idag, haha. Hade lite tråkigt så fotade mig själv lite.



           

Av Emma Hansson - 10 oktober 2010 20:25

Asså vet ni vad jag hatar?

joo, att ta bort nagellack!

jag tog bort mitt nyss. Jag hade rött nagellack aa och när man tar bort de så

blir hela fingrarna röda. Det blir så med alla nagellack när man ska ta bort de.

Det är sjukt störigt, och svårt att få bort!

Och jag måste ha nagellack, känns konstigt att ha utan hehe.

Av Emma Hansson - 10 oktober 2010 19:56

Okej, vi hittade ingen husvagn idag heller, buhu.

Så vi åkte hem. Och efter de så åkte pappa,mamma och min bror och kollade på en bil. Min brorsa har sålt sin bil och så köper han pappas volvo. Aa iaf, så åkte de och provkörde en volvo tror jag att de var, hehe. Aa den är ganska stor.

Och de tyckte den var bra. Så i morgon får pappa bilden, yeeey. Vill se hur den ser ut och luktar, haha.

När de var iväg och kollade på bilen så fotade jag mig själv lite.(bilderna kommer).

 

För cirka två timmar sedan bakade jag chokladmuffins. Smeten var god, men när jag tog ut dem och smakade så var det nog för lite kakao. Jag får väl ta och baka en annan dag och hälla ner lite extra kakao.

 

Nu sitter jag och skriver en engelska uppsats. Man ska skriva om ett rum, och jag valde toaletten, haha.

 

Nae nu måste jag skriva klart.

Ha det gött!

Av Emma Hansson - 10 oktober 2010 11:10

God morgon!

I natt hat det varit minusgrader ute. Och det var jättemycket frost.

När jag gick upp vid tio så var det bara 4 grader ute. Och i går den tiden var det ungefär 15. Nu måste man köpa en tjockare jacka. Jag vill ta kort på frost, men vill inte upp tidigt haha. Jag får göra de på tisdag om det är frost då, för då har jag sovmorgon, och då brukar jag ha lite tid att fota. Hihi.

 

Om en timme så ska familjen åka iväg och kolla husvagn. Kulkul. HOppas vi hittar någon bra. Sen efter det ska jag nog, plugga,fota hihi, kanske baka något om jag har lust, och redigera lite bilder m.m

 

Nu måste jag klä på mig.

Av Emma Hansson - 10 oktober 2010 00:49

Nu är det 2010-10-10.

 

Nyss så kollade mamma och jag på en svensk film. Det var en thriller, men kommer ej ihåg vad den heter. Den var bra.

 

Haha innan så skulle jag pröva om min hund gillade ostbollar. Så jag tog en och gav honom, men han ville inte ha och vände bort huvudet. Och så kom min bror och sa bada, (min hund blir typ arg när mansäger de, eller han morrar och så, hehe.) och då tog han ostbollen och började tugga och tyckte det var skitgott, så han fick några stycken, haha.

Han har ju aldrig gillar chips och sånt innan. Eller joo, när han var liten så åt han popcorn, men det gör han inte nu.

 

Aja, nu ska jag krypa ner i sängen. Och i morgon ska familjen iväg och kolla husvagn. Yeees.

 

Godnatt  

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards