EmmaHansson

Alla inlägg under september 2010

Av Emma Hansson - 16 september 2010 15:55


Hej på er!

 

Idag när jag vaknade var jag skiiittrööt.

Och så var det motvind helavägen till skolan, jobbigt.

Vi hade ju typ inspark idag, var inte så jättekul.

Min grupp fick inte göra roliga saker som alla andra, buhu, tråkigt.

 

Ikväll blir det Inspark på vallen. Orkar nog inte vara där så länge, för är sjukt trött. Kostar 100 kr för att gå in. Tänk om jag kommer dit, aa och betalar 100 kr och så är det tråkigt. Då har jag kastat 100 kr åt skogen.

 

I morgon kommer alla att vara trötta. Längtar tills i morgon efter skolan, Då blir det ju skräckfilm-tjejkväll. hehe eller ja. höhö.

 Kulkul. Hoppas vi inte är för trötta.

 

Nu ska jag gå och måla naglarna, och kolla vad jag ska ha på mig ikväll.

 

ha de!

Av Emma Hansson - 15 september 2010 17:03


Hejhej!

 

Skola idag då. En helt vanlig skoldag, inget att berätta om den typ hehe.

Slutade 16:10 och mamma körde och hämtade mig från skolan idag. Hon är så snäll. vill ju inte cykla i ösregn.

 

Aja, i morgon så är det inte en vanlig dag. Vi ska vara med tvåorna och göra en massa saker typ. Slutar kl två. Vid 22:00 så är det inspark. Det är typ en fest som alla ettorna få gå på. Den varar till klockan 02:00. Jag vet inte om jag kommer att vara där hela kvällen, för på fredag så kommer jag stiga upp kl 06:20 som jag brukar när vi börjar skolan 08:10. Och jag vill ju inte bara sova i typ 3 timmar. Hehe. Alla kommer typ gå på festen och vara helt slut på fredagen sedan.

Jag vet inte vad jag ska ha på mig.  höhö.

 

 

På fredag då så slutar vi kl. 14:00 ungefär. Och då hänger Angelica och Jessika mig hem. Vi ska ha tjejkväll. kolla på skräckfilmer och äta lite godsaker. Mysmys kommer det bli. Haha vi kommer typ somna vid åtta haha.

 

Aja, juste!!! Mamma och jag beställde en "instyler". det är en plattång typ som snurrar. Man kan göra asmånga coola saker med den. Iaf så fick vi den idag, så nu jäklar jag mamma få bli försökskanin. yeeees   

 

Så ser den ut!


Av Emma Hansson - 14 september 2010 19:32


Höhö. Här kommer lite egobilder på mig. haha.

Vad gör man när man har tråkigt? Svar: Ta egobilder. Tsss.  

 

              

Av Emma Hansson - 14 september 2010 18:42

Hejsansvejsan!

 

Idag har vi spelat in en film i skolan. Skitkul.

Jag var med, Angelica och Gabriel.

Filmen skulle heta superhjälte eller något.

Aa, men iaf så fick jag vara skurken, Gabriel fick vara offret (En gammal tant) haha och Angelica superhjälten.

Filmen blev ungefär 2 min. hehe skulle inte vara så långa.

 

Sedan har vi haft matte, mediakunskap och engelska.

Trååkigt. Eller på mediakunskapen så var det rätt chill. Eller ja. Hehe.

 

Läxor i morgon

  • Svenska: Läsa en novell, ett häfte, Läsa 5 sidor i en svenska bok (ABC), Och hitta en sak hemmifrån att redovisa i 2-3 min.
  • Engelska: glosor + text

 

Många uppgifter i matte också, men de är till på torsdag. Buhu.

 

Ha de braoo


Av Emma Hansson - 13 september 2010 17:19


Tjabbaaaaa!

 

Idag har vi varit ute och intevjuat folk vid maxi. lektionen ver ljud.

Det var kul. Ställde frågor om valet. Haha jag fattar ingenting när det gäller val m.m Höhö..

Aa sedan har vi haft vanliga lektioner. Jag är helt slut i benen.

Har cyklat 15 mil sedan jag började skolan. 5 km dit och 5 km tillbaka.

Jobbigt.

 

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på "Spy kids 2". Det var aslänge sedan jag såg. Ska bli kul.

Av Emma Hansson - 12 september 2010 22:06


Har duschat och plattat håret. Så nu är det dags att krypa ner i min varma gooosiga säng och nanna.

God natt och sov gott alla ni!

Av Emma Hansson - 12 september 2010 20:53


Har hittat två favoritlåtar nu.




Av Emma Hansson - 12 september 2010 19:19


Jag satte mig vid photoshop och ville redigera lite bilder, men vet ni vad jag kom på?

Jag har inga bilder att redigera haha. Och så kom jag på en annan grej också.

Att jag behöver köpa skivor att lägga alla bilder på. Och jag vet inte var dem är billigast att köpa, någon som vet? DVD-skivor vill jag ha.

Just nu sitter jag och lyssnar på "Final Countdown - Leif Garrett" brabra.

Hehe.

 

Har redigerat en bild iaf. Hehe den blev inte så jättebra. Satt bara och lekte lite.

Tssss. Snart ska jag gå och duscha.

 

  

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards