EmmaHansson

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Emma Hansson - 26 september 2010 22:56

För ca en halvtimme sedan kom mamma hem från jobbet.

Så hon,jag och hunden gick ut en runda.

I morgon ska vi till stan då.

Jag längtar så till fredag, för då ska bara mamma och jag över till öland

på algutsrum marknad och sedan på sködefesten, mysigtmysigt.

Vi ska dricka pumpasoppa också, de gillar jag. Jag ska ta med min kamera då.

 

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på TV.

 

GodNatt! ♥

 

PS: kolla på Annas blogg, hon har lagt upp videoklipp och så på djur, jättefina.

 

Hennes blogg: www.annasjogren.bloggplatsen.se

Hennes youtube sida: http://www.youtube.com/user/couseyoumademehappy

 

En liten bild också.

     

Av Emma Hansson - 26 september 2010 19:21


Hejhejhej!

Idag har jag : varit ute med hunden, kollat på filmer och slappat.

En sköön söndag. I morgon har vi studiedag, och jag ska kanske gå på stan med Mammi. Sedan måste jag göra en läxa.


I går så gjorde jag ett armband till min bror, blev nöjd med de, men en tråd räckte inte så fick knyta fast en tråd, det ser väl OK ut, men inte redigt. ääh skit samma hehe.


Nu ska jag kolla på en till film, vet ej vilken.


Ha det gutt!



      

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards