EmmaHansson

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Emma Hansson - 12 september 2010 22:06


Har duschat och plattat håret. Så nu är det dags att krypa ner i min varma gooosiga säng och nanna.

God natt och sov gott alla ni!

Av Emma Hansson - 12 september 2010 20:53


Har hittat två favoritlåtar nu.




Av Emma Hansson - 12 september 2010 19:19


Jag satte mig vid photoshop och ville redigera lite bilder, men vet ni vad jag kom på?

Jag har inga bilder att redigera haha. Och så kom jag på en annan grej också.

Att jag behöver köpa skivor att lägga alla bilder på. Och jag vet inte var dem är billigast att köpa, någon som vet? DVD-skivor vill jag ha.

Just nu sitter jag och lyssnar på "Final Countdown - Leif Garrett" brabra.

Hehe.

 

Har redigerat en bild iaf. Hehe den blev inte så jättebra. Satt bara och lekte lite.

Tssss. Snart ska jag gå och duscha.

 

  

Av Emma Hansson - 12 september 2010 17:13


Usch, jag är helt slö idag. Orkar inte göra Eng och Sv läxan.

Vi har dem tills på onsdag. Och så har jag en bok i skolan till eng, så kan ej öva. Hehe.

 

Nu tänkte jag sätta mig vid TV:n och glo. Pappa ska snart iväg och köpa hamburgare hehe. Redig slödag detta asså.

 

Puss och kram

 

 

Saknar Emma♥

  

Av Emma Hansson - 12 september 2010 14:27


           

Av Emma Hansson - 12 september 2010 14:17


Målade naglarna i går,hehe. Splash märken.

Hehe målar inte så fint, men jag bryr mig inte om de.  


  

Av Emma Hansson - 12 september 2010 12:04


Helluu!

 

hahah, nu har jag ändrat utseende IGEN på bloggen.

Hahaha jag vet jag är jättejobbig, men jag tröttnar hela tiden.

Nu ska jag försöka ändra varje månad, kanske...

 

Idag vet jag inte vad jag ska göra.

Eller joo, ut och fota. Ska över till cykelvägen, för det är kor där jag vill fota,

hoppas de är kvar.

Heheh. I morgon är det skola igen. Kulkul. Haha typ första gångem jag säger de

när det är skola. Ne men det är kul nu för man får ju göra saker jag tycker är kul.

Aa, och vissa saker är trååkigt (Samhällskunskap,Matte,Svenska,Eng) haha de är de vi har i sånna ämnen, dem är trååkigaa. Höhö.

 

Nu ska jag fixa till mig lite sen ska jag ut och foooota.

 

Ha de!

 

 

FÖRE

 

 

 

EFTER 

 

  

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards