EmmaHansson

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Emma Hansson - 11 september 2010 16:19


Tjotjo!

 

Lördag idag, sköntskönt.

Har varit hos mormor med mamma och hunden. Trevligt.

Jag fick en tjuga och en toffifee, min mormor är snääälll, och gullig.

 

Kom hem för en stund sedan. Jag är skittrött idag. Känner mig helt

äcklig idag. Typ lite fettigt hår och inget smint och jaa, går i mjukiskläder.

Men det är sköönt att vara äcklig, haha.

 

Juste mormor plågade mig när jag var hos henne. Haha hon tog ett

sockertest. Man tar typ en spruta i långfingret och sedan trycker ut lite blod

och doppar de på en sak och så visar de hur mycket man har eller ngt, fattade inte. Men iaf. Haha

Jag hade 6,9 tror jag. Tror att de var bra, hehe. Mamma fick oxå ta ett sånt, hon hade lite mer.

 

Asså ni måste kolla på Annas klipp "glass jakten i Visby" Hahah fan vad rolig min lilla Anna är. Haha länk till hennes blogg klicka här.



Mormor har minst över 2000 pingviner i sitt hus. Det finns massor med saker som ser ut som pingviner eller så. Hon får alltid en passa pingvinsaker av alla för att hon går som en pingvin, haha. Asså det finns: Matta som ser ut som en pingvin, pennor,gosedjur,statyer typ,kopp allt möjligt har hon. Hehe


Min lilla mormor♥

 


Ajaj, mitt finger med blood, haha.

 

  


Hahah, är min hund inte för söt med tratten åt fel håll, haha :D 

  

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards