EmmaHansson

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Emma Hansson - 5 september 2010 19:50


Vad har man gjort idag? hmmm...

Jag har varit ute med Dandy ( hunden ).

Och sedan har jag fotat lite, men inte mycket, jag fick inte så

många ideér.

Sedan har suttit vid TV:n och kollar på harry potter ett och målade lite

samtidigt. Sedan har jag gått runt och slöat. Det är skönt att bara ta det lugnt ibland.

 

I morgon är det skola. Och idrott första lektionen. Och det är första idrotten.

Jag orkar inte, hahah.

 

Ska gå och fixa lite saker nu.

 

Ha det gött, godnatt

Av Emma Hansson - 5 september 2010 11:37


Tjootjoo!

 

Vaknade vid tio tiden idag.

Har suttit och slöat lite vid TV:n.

Nyss bytte jag lakan i min säng.

Det är så skönt sedan när man ska gå och lägga sig.

Det luktar så gott, och är helt mysigt.

Eller hur? Eller det kanske bara jag som tycker, haha.

 

Idag vet jag inte vad jag ska göra? Kanske fota och måla om naglarna.

Men jag hör av mig senare.

 

En liten bild på mig sen förra året i september.

Anna har tagit fotot och jag redigerat.  Länk till Annas blogg ---> Klicka här

  

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards