EmmaHansson

Alla inlägg under september 2010

Av Emma Hansson - 20 september 2010 20:04

    

Av Emma Hansson - 20 september 2010 17:31

Här kommer lite bilder på korna som Anna och jag fotade i går.



                   

Av Emma Hansson - 20 september 2010 17:15


Heihei!

 

Skola idag då som vanligt.

Idrott på morgonen. Jag fick skjuts dit hehe, min lilla mamma är sneeell.

Men cyklen fick vara bak på bilden.

Iaf så hade vi orientering på idrotten, och jag var med Jessika.

Man fick en karta med två uppgifter på eller vad man säge, aa Och vi fick 2 och 7.

Och när vi skulle ta 7:an så gick vi asaslångt för fel haha. vi gick typ bort till friskis och svettis (stavning) eller lite längre bort. Och den saken var ungefär vid den där valen, (som är ett huvud inte rygg.) Haha mamma fattar vad jag menar med de. Eller den var på andra sidan vägen.

Och 2:an skulle vara vid ugglan. men vi råkade ta 4:an som inte fanns på vår karta, så vi fuskade höhöö. Vi var tvugna, för alla hade typ karta nr 3 och vi hade bara ettan. Vi gjorde ju fel så de kan inte vi hjälpa.

 

Aa, juste Angelica var sjuk idagm hon har troligtvis halsfluss (stavning).

Hon måste krya på sig.

 

Slutade vid tjugo i fyra och kom hem vid fyra. Och när jag kom in så stor min brorsa i förkläde och lagade mat. Såå duktig han är.

 

yss så skulle jag göra färdigt ett armband av tråd. Har lärt mig ett nytt sätt att fläta, typ diamanter, assnyggt. Aa... vet nivad som hände?

Den svarta tråden gick sönder hela j*vla tiden. Så jag blev förbannat och kastade skiten, haha, ska göra ett nytt med andra färger. Jag hade: Vit,Rosa,Svart och Grön.

Om jag gör klart den och så idag, kanske så ska jag ta kort på den så ni får se.

 

Yees, juste hehe, vi har en massa läxa också tills på onsdag.

Eng,Sv. Jag pallar inte, och så har vi estitisk läxa också. Man ska måla och greja.

 

Ha de braoo. Ska redigera nga bilder från i går nu. Jag är bara tvungen, annars får jag paniiiik.♥

Av Emma Hansson - 19 september 2010 20:16

Hejhej!

 

Idag har jag träffat Anna. Mötte henne kl 13:30.

Hon berättade att hon hade sett en tjej med samma ögonproblem som hon har på TV:n. Hon hade fått en iris och hon kunde se igen. Skiitbraa, Anna måste ju göra de. Anna, Skit i hur mycket det kostar, bara gör de!!

 

Sedan pratade vi lite och vet ni vad vi gjorde mer? VA?VAA?

Joo, fotade!!! Vi saknar våra fotodagar sååå mycket, ni anar inte. Vi träffade Paulina också, en gammal klasskamrat.

 

När jag kom hem så bakade jag negerbollar. Jag säger negerbollar, ni får säga vad ni vill. Men det heter negerbollar. YEEEESSS!

 

Vet ej vem som tagit vilka bilder, men det är anna och jag iaf.

njuuut, haha. Vi tog kort på en massa kor också, men dem bilderna kommer nog i morgon.

 

 

                     

Av Emma Hansson - 18 september 2010 15:26


I går var det fredag. Vi var bara 15 st i klassen i går. Alla var väll bakis eller något. Hehe. Jag var iaf jättetrött.

Slutade vid 14:00. Lade mig i soffan och kollade på "butty and the vampire slayer".

Vid ungefär kvart i fem kom Angelica och Jessika.

Vi satt och snackade lite. Och kom på att vi hade samma intresse eller så. Vill ej ta upp de här, hehe. Vissa tror att man är sjuk eller något.

 

Sedan satte vi oss vid TV:n och kollade på idol.

När de var slute så satte vi på filmen " the descent 1 och 2"

asbraa, och läskig. Ni måste se den!! hhahah vi skrek skitmycket, och skrattade m.m Vi la oss vid 01.00 ungefär. Haha Vi måste bara göra om detta asså. Hihi.

 

Idag vaknade vi vid 11.00 Och sedan åt vi frukost och sen blev de att kolla på buffy och vampyrerna en stund. Och så åkte de hem vid 14:00.

Nu är jag helt sluut.


  Jessika                 Angelica                                       Jag   Angelica och Jessika   Jag med angelica och Jessika över mig. Angelica syns inte, men hon ligger där.   Angelicas röv och jag , haha  

Angelica och jag hahaha

Av Emma Hansson - 18 september 2010 14:23


Okej, hejsan!

Jag ska berätta lite om insparken i torsdags.

Jag och mamma hämtade upp jessika och Angelica.

Vi gick omkring i stan och pratade lite, och träffade lite kompisar. Jag var jättetrött. haha.

Vid ungefär kvart i elva, gick vi in i vallen. Kostade 100 kr, buhu. Hehe.

när vi kom in så var det inte så mycket folk. Haha juste, Angelica och jessika fick blåsa när vi skulle in. Och på mig kollade de bara i min väska, haha.

Det var inte så kul där inne, Jag och Angelica var inte så danssugna, men jessika dansade lite. Vi åkte hem vid 24:00.

Jag somnade direkt när jag kom hem och la mig i sängen.



Av Emma Hansson - 17 september 2010 16:31


Heeej!

 

Jag har lite brottom nu att skriva för Angelica och Jessika kommer snart, vi ska ha skräckfilmkväll. hehe. Och kan ju inte sitta här och skriva när de är hemma hos mig. Så jag får berätta om i går i morgon eller ngt.

 

Jag är helt trött idag iaf.

Jag måste berätta en graf. Att Annaär påväg mot färjan till kalmar nu. Hon stannar i kalmar över helgen. Jag MÅSTE träffa henne!!! Ska krama sönder henne.

 

Ehh... hmm, vad hinner jag säga mer? eeh.. nä kommer inte på något. Men jag kanske, bara kanske hör av mig senare ikväll.

 

Puss och kram. Trevlig helg alla!

Av Emma Hansson - 16 september 2010 16:11

      

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards