EmmaHansson

Alla inlägg under september 2010

Av Emma Hansson - 25 september 2010 12:12


Hello!

 

Det var skönt att sova ut idag. Vaknade vid 11.

Idag tänkte jag ut i skogen med kameran och hunden.

Och sedan vet jag inte vad jag ska göra.

Jag hör kanske av mig senare.

 

Litet inlägg.

Av Emma Hansson - 24 september 2010 19:28


Nu sitter jag och pluggar matte på en FREDAG! Då ska de ju vara Fredagsmyyyyssssss! Men jag har läxa i matte i 3 kapitel och måste jobba klart ett kap och sedan plugga. Ska bara göra några tal nu och sedan så lägger jag upp några bilder som jag tog idag.

 

Juste här kommer en bild på mitt srmband jag har gjort. Fint? kan typ 3 eller 4 olika mönster nu, ska lära mig mer, hihi.

 

Färgerna på denna är inte så fina eller jo men...ja inte så jätte.


  

Av Emma Hansson - 24 september 2010 17:42


Hejsanhejsanhejsan!

 

Idag hade vi bara två lektioner. Bild och datorkunskap. Och sedan Lots i 15 min. Hehe, vi slutade iaf 12.00

Cyklade som en galning hem för vi skulle kolla husvagn direkt när jag kom hem.

Fick trycka ner mig en pirog lite snagg och sedan sängde jag mig i bilden.

Vi åkte upp till mönsterås för att kolla husvagnar. ( hela familjen)     

Alla vill olika när det gäller vad man ska sova. Haha jag tycker ju att jag ska bestämma då, jaa jaa hahaha. Vi hittade en 7 meter lång husvagn som var jättefin. Den vill jag ha!!!! Och sen en mindre, men njaaa.

Efter de så åkte vi in till kalmar och kollade där, men där fanns det inte så många bra. Vi ska åka upp till mönsterås på söndag igen tror jag.

 

Nyss var jag ute och fotade, blev några bilder idag också, buhu jag vill fota någon. Vill inte bara ha på blommor och sånt, vill ha på människor.

Men jag hade med mig kameran idag, men det blev typ bara 30 bilder.

Alla var typ oseriösa. höhö.

 

 

 

 

...

Av Emma Hansson - 23 september 2010 18:46


Okejj..jag tog inte så många bilder i går, så det får bli dem här, höhö.

Ska fota mer i morgon. Slutar tidigt, vet ej när men innan 12 tror jag, hihi.

Tar kanske med kameran till skolan ;)


      

Av Emma Hansson - 23 september 2010 17:38


Hejsan!

 

Idag var det skola som vanligt.

Slutade vid två. När jag kom hem satte jag mig vid TV:n och tittade på "Buffy and the vampire slayer" hihi. Yees. Och så gjorde jag läxan till bilden också.

Men jag fattar inte vad man skulle skriva till sin mapp man gjorde.

 

Jaa, nu siter jag och ritar lite extra på bilduppgiften eller vad man kallar de.

Tänkte redigera några bilder också, hihi. Dem kommer nog lite senare.

 

Pöössss!

Av Emma Hansson - 22 september 2010 20:55

Jag var ute och fotade för några timmar sedan. Bilderna kommer kanske i morgon. Jag orkar inte fixa dem nu. Jag håller på att måla/skriver/fixar en bild till bilden, hehe. blir inte så bra, men det blir som det blir.

Jag skriver inte alls snyggt. Höhö.

 

Naee snart ska jag sminka av mig och krypa ner i sängen och kolla på någon film. Hihi. mysigtmysigt.

 

Två bilder har jag hunnit med att redigera.

 

    

Av Emma Hansson - 22 september 2010 16:58


Përshëndetje alla ni!

 

Och "Përshëndetje" betyder "hejsan" på albaniska. Haha.

Tyckte det var kul att skriva något annat än: "hejhej", "hallå", Tjabba" m.m

 

Aja, idag har jag varit i skolan, har inte haft lika ont i lilla knoppen. Only little.

Yees, det var en vanlig skoldag då. Och Jessika har tagit bort sin tandställning idag, hon är jättefin. jaoo. Vet inte hur hon såg ut innan, innan tandställningen.

 

Aa, slutade tio över fyra idag. Är jättetrött som vanligt.

Och har cyklat 1 mil idag med... Hur orkar jag?

 

Nu tänkte jag ut en snabbis och fota och sedan göra en bildläxa till på fredag.

 

Så vi höres!

Av Emma Hansson - 21 september 2010 17:03


Tjabba tjena!

 

Idag vaknade jag vid fyra på morgonen med migrän.

Låg vaken till halv sju. Och jag skulle ha sovmorgon till åtta.

Jag gick upp och tog en tablett, men de hjälpte inte.

Så... jag fick stanna hemma idag.

Jag tror att jag ska till skolan i morgon, för har inte så ont längre,

det typ bara dunkar i pannan. Läskigt, hehe.

 

Jag har bara legat i sängen hela dagen och tittat på TV, men har inte varit något kul alls, och har knappt orkat titta.

 

Aja, nu måste jag försöka plugga på eng, och göra sv tills i morgon.



Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards