EmmaHansson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Emma Hansson - 21 augusti 2010 22:33

  

Av Emma Hansson - 21 augusti 2010 22:21


Tjabbaaaa!

Idag ahr jag hjälpt till att plocka in saker

från bilen som har varit i husvagnen.

Vi tar hem husvagnen i morgon.

Sedan har jag fotat tärningar i vattner oxå.

Och sedan åkte mamma, jag och Dandy ut till

värsnäs och blockade lingon och blåbär.

Jag hade ju med mig min kamera också. Hehe

Och det var en jädra massa mygg där också. Hatar dem.

 

När vi kom hem hittade vi 3 st fästingar på Dandy som bara kröp,

Och en pyttepytte liten som man knappt såg på mig. den satt på sidan av magen typ.

AJAJAJ. Hehe.

Sedan åt vi pizza.

Heheh, och sedan blev jag ju lite sugen på att fota igen så jag fotade tärnigar

igen. Tsss. Bilderna kommer i inlägget över.

 

Jaoo nu ska jag ta och ladda upp dem.

Av Emma Hansson - 20 augusti 2010 20:42

  

Av Emma Hansson - 20 augusti 2010 17:35

          

Av Emma Hansson - 20 augusti 2010 17:28


HeiHei!

Idag har jag varit ute med hunder,solat och slappat.

Såg oxå att mitt hår är ojämnt klippt. Jävla kärring som

kallar sig frissör. Tror hon att hon är så bra?

Nää det var hon inte.

Jag ville ha en annan men så fick jag en ung tjej ist.

Och det är ojämnt och lite uppklippt på ena sidan

och mer på den andra. Hon kan köra upp sin sax någon stans!

Jaa!

 

Iaf här kommer en bild på kladdkakan jag bakade i går.

  

Av Emma Hansson - 19 augusti 2010 20:42

                                

Av Emma Hansson - 19 augusti 2010 20:11


Tjoo!

Idag har det varit en slappdag.

Jag vaknade av att det låg något hårigt med stora ögon bredvid mig i sängen

och tittade på mig. Haha det var min hund.

Så gulligt. Jaa, har inte så mycket att berätta.

Har bara kollat på film hela dagen typ, och för ca en timme sedan

så bakade jag en kladdkaka med krossade mandel i.

Och nu är den slut. Hehe. Den som jag gjorde sist var godare.

Och den var utan mandel.

Nu är det bara 5 dagar kvar till skolan. Nervöööst.



Av Emma Hansson - 18 augusti 2010 15:29


Nu har Emma gjort en blogg.

Kolla in hennes med.----> www.emmaanderzzon.bloggplatsen.se

Jag fixade headern och de till henne.♥


  

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards