EmmaHansson

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Emma Hansson - 26 augusti 2010 21:08


schallåååå!

Har inte orkar skriva något på bloggen, eller knappt

orkat sitta vid datorn denna veckan.Har varit skiiittrött.

I går så var vi i små grupper i  klassen.

Vi skulle ut på stan i nårga timmar och svara på frågor och fota

med en ENGÅNGSKAMERA!

Haha alla bilderna blev typ suddiga.

Och en sak man skulle ta kort på var en kändis.

Och vi hittade en... han i big brother, han dvärgen.

Och vi gick fram och frågade om vi fick ta ett kort på honom,

men det fick vi inte. Buhu...

 

Idag då så har vi satt upp bilderna på en plansch.

Och sedan har några av 2:orna visat oss runt i skolan och så.

Mycket roliga saker man får göra.

Vi börjar med allt redigt eller vad man säger nästa vecka.

 

I morgon ska vi åka tåg till nybro och göra något,

jag kommer inte ihåg. Hehe.

 

Nu ska jag gå och nanna i sängen, hihi.

Natti natti!

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards