EmmaHansson

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Emma Hansson - 7 augusti 2010 17:06


Jo jag kom på vad jag gjorde i onsdags.

Jag fotade Sanna och hennes lillebror Tobias.


Här kommer bilderna.


                

Av Emma Hansson - 7 augusti 2010 16:01


Hejhej!

 

Ojoj, jag har inte skrivit något inlägg på jättelänge.

Jag har inte haft tid, eller jo men jag har inte orkat sitta vid datorn.

Och jag skulle ju lägga in bilder från när Emma och jag hade vår utflykt,

men de kommer, jag lovar. Jag måste bara fixa till dem först. Hehe.

Jag kommer inte ihåg vad jag gjort i veckan hehe.

I torsdags så åkte jag, Emma, Sanna och en kompis till Sanna över

till kalmar för att se rix fm. De var kul.

Jaa och i går solade jag lite. 

Och på kvällen gick Emma, jag och Sanna ner till restaurangen och kollade lite.

det var typ barnsingstar eller något.

Hehe,ja sen lite senare gick vi in till Sanna och kollade på film och hade de mysigt. Haha det hände lite saker oxå. haha. Emma och Sanna råkade spilla "lite" dricka, m.m

 

Idag har jag legat här i min säng i husvagnen ch slappat.

Skönt de. I morgon ska vi hem och stanna några dagar.

Det är ju typ bara 2 veckor kvar till skolan börjar och måste köpa

en säng och skrivböcker m.m

Och objektiiiiiivvvvvv!!!! :D jaaaa. hahaha.

 

Ha de braoo i regnet!

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards